sobota, 2 czerwca 2012

Myśl Sercem i Rozumem

Telekomunikacja Polska jest operatorem telekomunikacyjnym. Swojego czasu był monopolistą na rynku telefonii stacjonarnej, a obecnie jedynie dominuje. Jest również jednym z największych w Polsce dostawców Internetu (ISP). Z czym najbardziej kojarzy się marka TP ? Odpowiedź jest prosta → Serce i Rozum. To właśnie te dwie sympatyczne postaci są głównymi bohaterami cyklu reklam Telekomunikacji Polskiej opartych na psychologicznej prawdzie. Jaka to prawda? Nie ważne jaką decyzję przyjdzie nam podjąć, zawsze rozważamy zarówno racjonalne, jak i emocjonalne argumenty. „Czy kierujesz się sercem czy rozumem, oferta TP jest dla Ciebie.”
Głównym celem przeprowadzonej kampanii z Sercem i Rozumem była zmiana sztywnego wizerunku TP. I udało się, nowe maskotki zaskarbiły sobie sympatię widzów, a marka Telekomunikacji Polskiej stała się bliższa konsumentom, a co za tym idzie zwiększyła swoje oddziaływanie na klientów. Przyczyn sukcesu i wysokiej skuteczności „Serca i Rozumu” szukaćpowinniśmy w tym, że postaci nadały pozytywną osobowość TP, pozwoliły konsumentom zbudować z nią więź i zwyczajnie ją polubić. Kampania „Serce i Rozum”pokazała, że Telekomunikacja nie jest tylko zwykłym dostrczycielem usług, ale może być również źródłem rozrywki. Swoim urokiem i poczuciem humoru Serce i Rozum momentalnie podbiły serca i umysły Polaków oraz skutecznie przekonują ich do tego, że TP to zmodernizowana firma, z której usług korzysta się z przyjemnością. Kampania „Serce i Rozum” przyniosła bardzo dobre efekty. Zwiększyła się skuteczność oddziaływania na klienta i przy okazji przybliżono markę do konsumenta i nadano wizerunkowi firmy nieco nowych, ciepłych barw. Jak się okazuje, już po pierwszej fazie kampanii w czerwcu 2010 wyniki badań pod względem skuteczności były najlepsze w historii TP. Poprawiły się również wyniki sprzedaży TP. A sami bohaterowie spotów reklamowych - Serce i Rozum - stali się ikonami, które funkcjonują w przestrzeni polskiej popkultury – ich dialogi można usłyszeć na ulicy, czy w autobusie, a niektore powiedzonka weszły do powszechnego użytku.

Brak komentarzy: