niedziela, 3 czerwca 2012

Kampanie reklamowe Oriflame cz.2

Firma Oriflame postanowiła poprzeć ekologię. Dlatego też w marcu bieżącego roku rozpoczęła kampanię reklamową, która na celu miała promowanie linię ekologicznych kosmetyków pielęgnacyjnych Ecobeauty. Kampania opierała się na reklamie zarówno telewizyjnej, prasowej jak i internetowej. Głównym targetem kampanii były dwie grupy kobiet. Pierwsza, która już się wykazała sięzainteresowaniem ekologicznymi, naturalnymi kosmetykami i są to kobiety z większych miast orazdruga - są to kobiety, które chcą spróbować naturalnych kosmetyków, ale boją się nieznanych marek, bądź nie miały możliwości ich zakupu gdyż mieszkają w mniejszych miejscowościach. Głównym celem kampanii reklamowej Ecobeauty jest oczywiście zwiększenie sprzedaży kosmetyków w szerokiej grupie kobiet w wieku 16 - 49 lat. Kampania podkreśliła główne cehcy marki, m.in. dbałość o rozwój planety, czy odpowiedzialność. Kolejną kampanią, o której chciałabym wspomnieć, będzie kampania promująca produkty dla dzieci z wizerunkami popularnych bohaterów z animacji Disneya „Auta2” oraz „Zaplątani”. Kampania miała na celu dotarcie do rodziców i dzieci oraz zwiększenie sprzedaży kosmetyków z segmentu dziecięcego. W kampanii wykorzystano sieć kin Cinema City w największych miastach w Polsce. Kampania prowadzona była od czerwca do września zeszłego roku. Krótki 10-sekundowy film pokazywał produkty Oriflame: żele do kąpieli, mydełka, spray do rozczesywania włosów dla dziewczynek oraz bidon. Można w nim także zobaczyć najnowsze katalogi Oriflame oraz zaproszenie do kontaktu z konsultantkami firmy.

Brak komentarzy: