Nutella, lek na wszystko.
Przedstawiłem
już dwa typy osobowości jakie firma Ferrero zaspokaja swoimi produktami.
Odpowiednio imprezowiczów z pociągiem do czarnoskórych raperów oraz
indywidualistów porających się fotografowaniem. Tym razem coś dla konsumentów o
głębszych kieszeniach, chodzi o matki małych dzieci. Co jak, co , ale mama
dziecku nie odmówi, a jeśli w grę wchodzi zdrowie malucha to skora jest wydać
ostatnie grosze. Na tym Ferrero bazuje reklamując swój kolejny produkt Nutelle.
W reklamie widzimy matkę i dwójkę dzieci podczas śniadania. Kobieta zaczyna
mówić: „jako mama bardzo wierzę w Nutellę”, następnie wymienia składniki, z których
jest ona zrobiona, podkreślając ich wysoką jakość. Przekonuje, że samo jedzenie
Nutelli, sprawia, iż dzieci zdrowo się odżywiają. Zaznacza: Nutella nie zawiera
konserwantów ani sztucznych barwników. Smarując pełnoziarniste tosty uśmiecha
się promiennie. Spot kończy się słowami „a
przy śniadaniu chętnie korzystam z każdej pomocy” i napisem „Nutella. Dobre śniadanie
na start”. Dla
matki najistotniejsze jest zdrowie dzieci. W reklamie pada sformułowania że
sama Nutella sprawia że dzieci zdrowo się odżywiają, co sugeruje że nie
potrzebują żadnych innych wartościowych produktów. Skłania to do myślenia że
główne składniki mleko, orzechy i kakao wystarczą aby dieta dziecka była
urozmaicona. Całkowicie pominięta jest zawartość cukru w produkcie, który
stanowi jego główny składnik. Reklama utrzymana jest w konwencji sensualnej.
Sposób prezentacji składników produktu odwołuje się do wszystkich zmysłów, smak,
dotyku powonienia.
ms
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz