sobota, 2 czerwca 2012

ADIDAS JOSE +10


ADIDAS JOSE +10

Dwóch młodych chłopców – Jose i Pedro, postanawia rozegrać mecz na swoim podwórku. Jako, że jest ich tylko dwóch, wybierają na przemian zawodników do swojej drużyny. Gdy tylko zaczynają wymawiać kolejne nazwiska piłkarzy, których widzą w swoim zespole, zza rogu wybiegają piłkarze. Cisse, Kaka, Zidane, Beckham i inne gwiazdy piłki nożnej na zwykłym, szarym, podwórkowym boisku. Wszystko to wydaje się niemożliwe, ale to jeszcze nie koniec. Chłopcy wymawiają kolejne nazwiska coraz szybciej, aż w końcu Jose bez zastanowienia rzuca „Beckenbauer”, na co Pedro reaguje śmiechem, bo przecież Beckenbauer to dziadek, który grał w piłkę w latach 70, więc to niemożliwe żeby pojawił się tu i teraz, aby zagrać z nimi. Niemożliwe? Nie w świecie Adidasa. Po raz kolejny twórcy odwołują się do hasła „Impossible is nothing”. Tak jak w przypadku kampanii DREAM BIG, gwiazdy ukazywane są w towarzystwie zwykłych dzieci, są w zasięgu ich ręki. Ukazuje to markę jako bliską dla ludzi, i udowadnia, niemożliwe nie istnieje a gwiazdy są normalnymi zwykłymi ludźmi.

Ważnym zabiegiem jest wykorzystanie byłych piłkarzy, takich jak Beckenbauer czy Platini. W ten sposób Adidas stara się utrwalić również swój wizerunek jako firmy obecnej na rynku od lat, solidnej, mającej doświadczenie, wykorzystując gwiazdy, które są obecnie na topie oraz sportowców, którzy współpracowali z Adidasem przed laty. Takie połączenie podkreśla wieloletnią tradycję połączoną z nowoczesną technologią i jakością.

Brak komentarzy: