ADIDAS
JOSE +10
Dwóch młodych chłopców –
Jose i Pedro, postanawia rozegrać mecz na swoim podwórku. Jako, że
jest ich tylko dwóch, wybierają na przemian zawodników do swojej
drużyny. Gdy tylko zaczynają wymawiać kolejne nazwiska piłkarzy,
których widzą w swoim zespole, zza rogu wybiegają piłkarze.
Cisse, Kaka, Zidane, Beckham i inne gwiazdy piłki nożnej na
zwykłym, szarym, podwórkowym boisku. Wszystko to wydaje się
niemożliwe, ale to jeszcze nie koniec. Chłopcy wymawiają kolejne
nazwiska coraz szybciej, aż w końcu Jose bez zastanowienia rzuca
„Beckenbauer”, na co Pedro reaguje śmiechem, bo przecież
Beckenbauer to dziadek, który grał w piłkę w latach 70, więc to
niemożliwe żeby pojawił się tu i teraz, aby zagrać z nimi.
Niemożliwe? Nie w świecie Adidasa. Po raz kolejny twórcy odwołują
się do hasła „Impossible is nothing”. Tak
jak w przypadku kampanii DREAM BIG, gwiazdy ukazywane są w
towarzystwie zwykłych dzieci, są w zasięgu ich ręki. Ukazuje to
markę jako bliską dla ludzi, i udowadnia, niemożliwe nie istnieje
a gwiazdy są normalnymi zwykłymi ludźmi.
Ważnym
zabiegiem jest wykorzystanie byłych piłkarzy, takich jak
Beckenbauer czy Platini. W ten sposób Adidas stara się utrwalić
również swój wizerunek jako firmy obecnej na rynku od lat,
solidnej, mającej doświadczenie, wykorzystując gwiazdy, które są
obecnie na topie oraz sportowców, którzy współpracowali z
Adidasem przed laty. Takie połączenie podkreśla wieloletnią
tradycję połączoną z nowoczesną technologią i jakością.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz