niedziela, 3 czerwca 2012

Gołębie serce w kolorze BLACK


Już jakiś czas temu w większych miastach Polski pokazały się gigantyczne twarze człowieka znanego jako "Bestia". Wcześniej jednak w mediach mogliśmy zobaczyć filmy dokumentalne o gołębim sercu Mike'a Tysona. To właśnie bokser, którego tak wielu bało się w ringu został przed miesiącem twarzą marki Black. Reklama, która została przygotowana z udziałem Tysona nawiązuje do jego zwierzęcej natury. Zaczyna się gołębim pogrywaniem na fortepianie w otoczeniu nadzwyczaj pięknych kobiet po czym bohater wypija łyk energetycznego napoju, który niczym sok z gumijagód ma zamienić go w bestię z wyostrzonymi zmysłami. Niestety aktorstwa w tym mało, realizmu i emocji wcale, ale groteskowość niewinnego śnieżnobiałego Mike'a została zachowana. W zasadzie spodziewałam się, że odgryzie przynajmniej ucho którejś gołębicy.

Jaki - i czy w ogóle - odniesie sukces kampania reklamowa z twarzą boksera? To okaże się już niedługo. Premierowa odsłona kampanii Blacka zaplanowana jest na czerwiec i promosy będzie można oglądać w kilkunastu stacjach telewizyjnych oraz prasie dla mężczyzn.

Spot reklamowy zakończony jest hasłem "Tak działa Black!". W zasadzie po obejrzeniu materiału, głęboko myślę nad tym, czy chcę zachowywać się tak groteskowo, nie przejmując charyzmy bestii, którą tak dobrze znam ze światowych ringów.


Brak komentarzy: