Reklama antynikotynowa. Walka z "Pięknem złego nawyku"

Jako
przykład można takoż tutaj podać bardzo
oryginalna, humorystyczna i dająca dużo
do
przemyślenia
reklama społeczna wyprodukowaną w Indiii. Pustą
autostrada w pustyni gdzieś pod Deli, młody mężczyzna podróżuje
autostopem i czeka na jakikolwiek samochód. Niebieskim autem jedzie
młoda kobieta, facet pokazuje jej palec do góry jak znak że prosi
ją stać, ona jedzie dalej.Mężczyzna w smutku zapala papierosa,
kobieta widząc to w lusterko hamuje, cofa się i podbiera
chłopaka.Słowa za kadrem – kobiety czują się biezpiecznie z
mężczyznami co palą. Palenie powoduje impotencje.
Bardzo ciekawy pomysł zrealizowano na
zamówienie Komisi Europejskiej, która ostatnie zajęła się
uświadamianiem ludzi w różnych ważnych kwestiach, zwłaszcza w
paleniu papierowsów.W tym filmiku chodzi o los pary, który zaczyna
się w momencie urodzin ich pierwszego dziecka i cofa się do mimentu
kiedy się spotkili.Potem pokazano osobny scenaroiusz zdarzeń, jak
każdy z nich pali, nie rzuca palenie, i jako sutek – choroba ich
dziecka. Tekst za kadrem – Eks Palacze, nic ich nie
zatrzyma.
Napisy z uprzedzeniem na paczkach
papierosów – to tylko kwestia przyzwyczajenia.W Wielkiej Brytanii
za sprawę się wzięli wlielbicieli szokowej terapii .Napisy
zamienione zostały na obrazki chorób które powoduje
palanie.Szokująco, demotywuje, zmusza się zastanowić.
Bądź popiołki w kształcie płuc,
też moim zdaneim rewelacyjny pomysł.
Brazillian Ani Smoke Assosiation
wypuściła serję printów ze słoganem "Dość używać sowje
ciało"
Francuzka szokująca kampania reklamowa
– "Palić – znaczy być niewolnikiem tytoniu"
Wszytskie aspekty na których zwraca
się uwaga przy kreowaniu efektu odrzucenia papierosów – są to
skutki, moralne i psychiczne. Nad tym problemem zastanawiają się
codziennie miliony ludzi, a rzuca jeden z dziesięciu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz