Jak wiemy najłatwiej się odnieść do motywów które już znamy. Przecież któż z nas w dzieciństwie nie próbował machać kijkiem i próbować czarować mówiąc magiczne ABRAKADABRA. Później już wystarczy dodać tam kawę i mamy abrę z kawą adabrą ;).
Dodatkowo w dobrej reklamie nie mogłoby się obyć bez znanej osoby która by się miło kojarzyła telewidzom. W tym wypadku jest to Magdalena Różdżka.
Oczywiście w świecie social media i WEB 2.0 nie mogłoby się obyć bez próby utworzenia jakiejś interakcji z telewidzem. W tym wypadku jest to strona mrozonakawa.pl na której co tydzień będzie się pojawiał nowy odcinek videobloga Magdaleny Różczki ( ciekawe ? teraz zauważyłem, ża różdżka do wymachu abrąKAWAbrą pasuje idealnie ) na którym aktorka będzie przedstawiać nowe przepisy na swoje kawy?
Oczywiście będzie na stronie także konkurs na najlepszy przepis na kawę mrożoną.
Fajnie ?! Moim zdaniem jedna z najlepszych kampanii tego roku, nawiązuje do emocji i tworzy interakcje. Mi się podoba, a Wam?
Dodatkowo w dobrej reklamie nie mogłoby się obyć bez znanej osoby która by się miło kojarzyła telewidzom. W tym wypadku jest to Magdalena Różdżka.
Oczywiście w świecie social media i WEB 2.0 nie mogłoby się obyć bez próby utworzenia jakiejś interakcji z telewidzem. W tym wypadku jest to strona mrozonakawa.pl na której co tydzień będzie się pojawiał nowy odcinek videobloga Magdaleny Różczki ( ciekawe ? teraz zauważyłem, ża różdżka do wymachu abrąKAWAbrą pasuje idealnie ) na którym aktorka będzie przedstawiać nowe przepisy na swoje kawy?
Oczywiście będzie na stronie także konkurs na najlepszy przepis na kawę mrożoną.
Fajnie ?! Moim zdaniem jedna z najlepszych kampanii tego roku, nawiązuje do emocji i tworzy interakcje. Mi się podoba, a Wam?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz