Jakoś tak bywa, że reklamy piw są w większości
udane. Nie wiadomo czemu reklamy takich piw jak Carlsberg czy nasze polskie
Królewskie robiły dużą furorę. Być może kreatywność pracowników tych firm
rośnie wraz ze spożyciem produktu? Przecież trzeba oczywiście dobrze poznać
produkt zanim się go sprzeda :)
W nowej reklamie Lecha występuje grupa młodych
ludzi, którzy wspólnie realizują kreatywne pomysły: m.in. kąpią się w fontannie
pełnej piany, ścigają się na kosiarkach do trawy itp. Spot został nakręcony w
Buenos Aires. Kampania rozpoczęła się 1 kwietnia.
Równocześnie z nim ruszy kampania outdoorowa. Łącznie kilkaset różnego rodzaju nośników z wieloma rodzajami toastów podkreślających nową butelkę Lecha, dostosowanymi do miejsca i odbiorców komunikatu, np. „Za tych, którzy jeździli metrem od poniedziałku do piątku bez przerwy“, „Za królów długiego weekendu”, „Za herosów miejskich mitów“, „Za tych, dla których sesja była pierwszą wizytą na uczelni“.
Spot wyreżyserował Michael Sewandono, a za zdjęcia odpowiada Martijn van Broekhuizen. Ze strony Platige Image spoty wyprodukowała Marta Herbst.
"Montaż filmów był niezwykle ciekawy, ale równocześnie bardzo wymagający. Dostaliśmy dużo materiału z przepięknymi zdjęciami, a całość trzeba było zmontować w taki sposób, by w krótkim spocie zawrzeć wszystkie emocje bijące z każdej sceny. Ogrom materiału pozwalał montować go na wiele różnych sposobów, a my musieliśmy znaleźć ten najlepszy, który w pełni prezentowałby lekkość, świeżość i piękno opowiadanych historii" mówi Magda Mikołajczyk, montażystka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz