czwartek, 31 maja 2012

Koko, koko, zrobić wieś i jest spoko.(JESZCZE RAZ)



Zastanawialiście się kiedyś jak powstaje pomysł na reklamę? Czy zamyka się w ciemnym pomieszczeniu pięciu ludzi po czym wychodzą po tygodniu z gotowym pomysłem na hit?
Najbardziej tęgie głowy myślą nad sloganami reklamowymi, analizują statystyki oraz ustalają strategię marketingową?

Muszę Was rozczarować. Reklamodawcom albo zaczyna brakować pomysłu, albo starają się iść na łatwiznę -lub jedno i drugie.
Dowodem tego jest najnowszy spot radiowy stylizowany słynnym hymnem Euro „Koko Euro Spoko”:


Wieś tańczy i śpiewa”, „to jest jakiś festyn” „Ty nie mówisz poważnie „ - takie były reakcję moich znajomych gdy zapytałem ich o zdanie zaraz po emisji powyższego filmiku.

Pytanie stricte reklamowe: Czy to jest zła reklama?
NIE!
Prostym dowodem jestem ja sam i fakt, że opisuję to właśnie tutaj. To nic innego jak sukces pomysłodawcy. Patrząc pod kątem technicznym to wykonanie idealnie stylizowane pod hymn na EURO 2012. Zamieszanie jakie miało miejsce podczas jego „premiery” dodaje jedynie walorów reklamowych. Czy zapada w pamięć ? Zobaczymy co będziecie nucić za niecałe 5 minut.

Brak komentarzy: