Zastanawialiście
się kiedyś jak powstaje pomysł na reklamę? Czy zamyka się w
ciemnym pomieszczeniu pięciu ludzi po czym wychodzą po tygodniu z
gotowym pomysłem na hit?
Najbardziej
tęgie głowy myślą nad sloganami reklamowymi, analizują
statystyki oraz ustalają strategię marketingową?
Muszę
Was rozczarować. Reklamodawcom albo zaczyna brakować pomysłu, albo
starają się iść na łatwiznę -lub jedno i drugie.
Dowodem
tego jest najnowszy spot radiowy stylizowany słynnym hymnem Euro
„Koko Euro Spoko”:
„Wieś
tańczy i śpiewa”, „to jest jakiś festyn” „Ty nie mówisz
poważnie „ - takie były reakcję moich znajomych gdy zapytałem
ich o zdanie zaraz po emisji powyższego filmiku.
Pytanie
stricte reklamowe: Czy to jest zła reklama?
NIE!
Prostym
dowodem jestem ja sam i fakt, że opisuję to właśnie tutaj. To nic
innego jak sukces pomysłodawcy. Patrząc pod kątem technicznym to
wykonanie idealnie stylizowane pod hymn na EURO 2012. Zamieszanie
jakie miało miejsce podczas jego „premiery” dodaje jedynie
walorów reklamowych. Czy zapada w pamięć ? Zobaczymy co będziecie
nucić za niecałe 5 minut.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz