wtorek, 29 maja 2012

Reklama sklepów obuwniczych CCC i Deichmann cz.1


Sklepy obuwnicze są na pewno miejscami, które czy chcemy czy też nie, musimy odwiedzać. Nie biorąc pod uwagę małych sklepików z butami, na polskim rynku możemy wyróżnić dwie firmy : CCC oraz Deichmann. Przyjrzymy się bliżej im kampaniom reklamowym.

Zacznijmy od firmy CCC. Teraz tak naprawdę Grupy NG2, ponieważ to ona jest właścicielem butików Quazi, salonów firmowych CCC oraz sklepów obuwniczych BOTI. Firma zajmuje się rozprowadzaniem produktów obuwniczych na terenie Polski oraz Czech. W naszym kraju posiada już 654 sklepy, natomiast u naszych południowych sąsiadów – 38. Zaopatrzenie pochodzi ze źródeł zagranicznych, jak i krajowych. Grupa również sama zajmuje się produkcją obuwia w ramach CCC Factory. Ich asortyment skierowany jest do różnych odbiorców. Od ekskluzywnych produktów w butikach, po dobrej jakości, a średniej cenie obuwia, aż do mniej zamożnych klientów, dla których liczy się przede wszystkim niska cena. Od wielu lat NG2 jest zaangażowana w sport. Jest sponsorem zawodowej grupy kolarskiej CCC-Polsat oraz żeńskiej drużyny koszykarskiej CCC Polkowice.

Przyjrzyjmy się teraz reklamie jaką stosuje marka CCC, aby przyciągnąć klientów do swoich sklepów. Jednym z najważniejszych jej elementów są kampanie, w które zaangażowane zostają słynne gwiazdy. W 2010 roku twarzą akcji została nasza słynna wicemistrzyni olimpijska w kolarstwie górskim – Maja Włoszczowska. Reklamówka, w której wzięła udział przedstawiała kolarkę na jej ukochanym rowerze. Brała ona udział w zawodach, przeciskała się pomiędzy samochodami na szosówce, na końcu cieszyła się jazdą miejskim rowerem po ulicach Warszawy. W tle było słychać jak mówi co jest dla niej ważne. Trzeba przyznać, że reklama została zrealizowana na wysokim poziomie. Pokazała Maję Włoszczowską poprzez jej pasje, jednocześnie nie ujmując jej dziewczęcego uroku.



W ubiegłym roku, gdy do sklepów trafiła kolekcja wiosna-lato 2011, jej twarzą została znana modelka i aktorka - Magdalena Mielcarz. Celem tej akcji było utrwalenie postrzegania tej marki jako modowej. Kampania opierała się głównie na reklamie telewizyjne, w której mogliśmy zobaczyć znaną modelkę w konwencji zwiastuna filmu sensacyjnego. Sesja zdjęciowa uchwyciła modelkę w klubowych wnętrzach.

                                               
              http://www.galeriajastrzebie.eu                                                                                       http://www.galeriaaks.pl

Fotografie ukazały się w najbardziej poczytnych czasopismach, w szczególności tych skierowanych do kobiet oraz na innych nośnikach, typu np. billboardy.

Najnowsza kampanii marki CCC została stworzona w Rzymie. Jej twarzami zostali aktorka i fotomodelka - Anna Przybylska oraz dziennikarz i prezenter telewizyjny - Olivier Janiak. Sesja została wykonana w stolicy Włoch, scenerią była Piazza Navona, Pizza del Poppolo czy Park Borghese. Motyw przewodni to triumf kobiecości i piękna. Zdjęcia w założeniu miały przedstawiać zmysłową i kobiecą Włoszkę oraz wyrafinowanego Włocha. Na stronie internetowej firmy CCC znajdziemy fotografie z tej kolekcji.

Brak komentarzy: