Sklepy obuwnicze są na
pewno miejscami, które czy chcemy czy też nie, musimy odwiedzać. Nie biorąc pod
uwagę małych sklepików z butami, na polskim rynku możemy wyróżnić dwie firmy : CCC oraz Deichmann. Przyjrzymy się bliżej im kampaniom reklamowym.
Zacznijmy od firmy CCC. Teraz tak naprawdę Grupy NG2, ponieważ to ona jest
właścicielem butików Quazi, salonów
firmowych CCC oraz sklepów obuwniczych
BOTI. Firma zajmuje się rozprowadzaniem
produktów obuwniczych na terenie Polski oraz Czech. W naszym kraju posiada już
654 sklepy, natomiast u naszych południowych sąsiadów – 38. Zaopatrzenie
pochodzi ze źródeł zagranicznych, jak i krajowych. Grupa również sama zajmuje
się produkcją obuwia w ramach CCC Factory.
Ich asortyment skierowany jest do różnych odbiorców. Od ekskluzywnych produktów
w butikach, po dobrej jakości, a średniej cenie obuwia, aż do mniej zamożnych
klientów, dla których liczy się przede wszystkim niska cena. Od wielu lat NG2 jest zaangażowana w sport. Jest
sponsorem zawodowej grupy kolarskiej CCC-Polsat
oraz żeńskiej drużyny koszykarskiej CCC
Polkowice.
Przyjrzyjmy się teraz
reklamie jaką stosuje marka CCC, aby
przyciągnąć klientów do swoich sklepów. Jednym z najważniejszych jej elementów
są kampanie, w które zaangażowane zostają słynne gwiazdy. W 2010 roku twarzą
akcji została nasza słynna wicemistrzyni olimpijska w kolarstwie górskim – Maja
Włoszczowska. Reklamówka, w której wzięła udział przedstawiała kolarkę na jej
ukochanym rowerze. Brała ona udział w zawodach, przeciskała się pomiędzy
samochodami na szosówce, na końcu cieszyła się jazdą miejskim rowerem po
ulicach Warszawy. W tle było słychać jak mówi co jest dla niej ważne. Trzeba
przyznać, że reklama została zrealizowana na wysokim poziomie. Pokazała Maję
Włoszczowską poprzez jej pasje, jednocześnie nie ujmując jej dziewczęcego
uroku.
W ubiegłym roku, gdy do
sklepów trafiła kolekcja wiosna-lato 2011, jej twarzą została znana modelka i aktorka
- Magdalena Mielcarz. Celem tej akcji było utrwalenie postrzegania tej marki
jako modowej. Kampania opierała się głównie na reklamie telewizyjne, w której
mogliśmy zobaczyć znaną modelkę w konwencji zwiastuna filmu sensacyjnego. Sesja
zdjęciowa uchwyciła modelkę w klubowych wnętrzach.
http://www.galeriajastrzebie.eu http://www.galeriaaks.pl
Fotografie ukazały się
w najbardziej poczytnych czasopismach, w szczególności tych skierowanych do
kobiet oraz na innych nośnikach, typu np. billboardy.
Najnowsza kampanii marki CCC została stworzona w
Rzymie. Jej twarzami zostali aktorka i fotomodelka - Anna Przybylska oraz
dziennikarz i prezenter telewizyjny - Olivier Janiak. Sesja została wykonana w
stolicy Włoch, scenerią była Piazza Navona, Pizza del Poppolo czy Park
Borghese. Motyw przewodni to triumf kobiecości i piękna. Zdjęcia w założeniu
miały przedstawiać zmysłową i kobiecą Włoszkę oraz wyrafinowanego Włocha. Na
stronie internetowej firmy CCC znajdziemy fotografie z tej kolekcji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz