sobota, 26 maja 2012

Piękno nie pyta o wiek.


„Piękno nie pyta o wiek” to hasło nowej kampanii reklamowej promującej linię kosmetyków Dove przeznaczonej do skóry dojrzałej. Wezmą w niej udział znane i lubiane gwiazdy polskiej telewizji- Beata Tyszkiewicz, Ewa Kasprzyk oraz Edyta Jungowska. Wybór kobiet nie był przypadkowy. Każdą z nich możemy nazwać „kobietą sukcesu”. Ich osiągnięcia są godne pozazdroszczenia. Są to kobiety, które realizowały się nie tylko prywatnie lecz także zawodowo. Doskonale pasują do nowoczesnego wyobrażenia płci pięknej- spełnione zawodowe, niezależne, zadbane. Z radością akceptują zmianę swojego ciała. Taką taktykę reklamową przyjmowały już wcześniej firmy reklamujące kosmetyki dla kobiet. Dobrym przykładem jest kampania reklamowa firmy L’Oreal, w której wzięła udział aktorka Rachel Weisz. Nie było by w tym więc niczego niezwykłego gdyby nie fakt, że polskie aktorki podczas sesji zdjęciowej wystąpiły nago. To bardzo odważne. Kampania reklamowa ma na celu nie tylko reklamę najnowszych produkty marki Dove lecz także przełamanie stereotypów. To kolejny etap strategii firmy, która chce pokazać kobiety takimi jakimi są naprawdę. Bez retuszu i komputerowych poprawek. Bilbordy apelują do Polek aby kochały swoje ciało takie jakie jest. Cała kampania reklamowa jest dowodem na to, że nie trzeba być młodym aby być pięknym. Każdy wiek ma swoje atuty a prawdziwe piękno ukryte jest wewnątrz człowieka.    


źródło: http://www.cogdziezaile.pl/index.php?n=905&piekno-nie-pyta-o-wiek-tyszkiewicz-kasprzyk-i-jungowska-dla-dove-proage


źródło: http://www.cogdzieile.pl

Brak komentarzy: