„Piękno nie pyta o wiek” to hasło nowej kampanii reklamowej
promującej linię kosmetyków Dove przeznaczonej do skóry dojrzałej. Wezmą w niej
udział znane i lubiane gwiazdy polskiej telewizji- Beata Tyszkiewicz, Ewa
Kasprzyk oraz Edyta Jungowska. Wybór kobiet nie był przypadkowy. Każdą z nich
możemy nazwać „kobietą sukcesu”. Ich osiągnięcia są godne pozazdroszczenia. Są
to kobiety, które realizowały się nie tylko prywatnie lecz także zawodowo.
Doskonale pasują do nowoczesnego wyobrażenia płci pięknej- spełnione zawodowe,
niezależne, zadbane. Z radością akceptują zmianę swojego ciała. Taką taktykę
reklamową przyjmowały już wcześniej firmy reklamujące kosmetyki dla kobiet.
Dobrym przykładem jest kampania reklamowa firmy L’Oreal, w której wzięła udział
aktorka Rachel Weisz. Nie było by w tym więc niczego niezwykłego gdyby nie
fakt, że polskie aktorki podczas sesji zdjęciowej wystąpiły nago. To bardzo
odważne. Kampania reklamowa ma na celu nie tylko reklamę najnowszych produkty
marki Dove lecz także przełamanie stereotypów. To kolejny etap strategii firmy,
która chce pokazać kobiety takimi jakimi są naprawdę. Bez retuszu i
komputerowych poprawek. Bilbordy apelują do Polek aby kochały swoje ciało takie
jakie jest. Cała kampania reklamowa jest dowodem na to, że nie trzeba być
młodym aby być pięknym. Każdy wiek ma swoje atuty a prawdziwe piękno ukryte
jest wewnątrz człowieka.
źródło: http://www.cogdziezaile.pl/index.php?n=905&piekno-nie-pyta-o-wiek-tyszkiewicz-kasprzyk-i-jungowska-dla-dove-proage
źródło: http://www.cogdzieile.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz