Niedawno obejrzałem reklamę towarzystwa ubezpieczeniowego, w której pokazano uśmiechniętego mężczyznę na wózku inwalidzkim. Dobrze ,że wykupił ubezpieczenie inaczej on i jego rodzina nie mieliby z czego żyć.
Przekaz reklamy powinien być pozytywny , a w tym przypadku jest dokładnie na odwrót. Nie sądzę aby pomogło to firmie w kształtowaniu pozytywnego wizerunku
Następnym przykładem wykorzystania ludzkiego nieszczęścia w reklamie jest spot plusa z przed kilku lat . Nazywa się Ojciec i pokazuje jak zaganiany syn nie odbiera telefonu od ojca, w końcu jedzie do szpitala, a tam ...
Nie jestem pewny ale chyba ta reklama została zdjęta
Nazwałbym to prymitywną perswazją. Nie dajmy nabrać się na tanie sztuczki.
Teraz przykład dobrze zrobionej reklamy
To mój pierwszy wpis na blogu ever więc proszę potraktujcie mnie jako żółtodzioba , który dopiero się uczy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz