sobota, 26 maja 2012

Reklamy prymitywne

Prymitywne reklamy

Niedawno obejrzałem reklamę towarzystwa ubezpieczeniowego, w której pokazano uśmiechniętego mężczyznę na wózku inwalidzkim. Dobrze ,że wykupił ubezpieczenie inaczej on i jego rodzina nie mieliby z czego  żyć.


Przekaz reklamy powinien być pozytywny , a w tym przypadku jest dokładnie na odwrót. Nie sądzę aby pomogło to firmie w kształtowaniu pozytywnego wizerunku

Następnym przykładem wykorzystania ludzkiego nieszczęścia w reklamie jest spot plusa z przed kilku lat . Nazywa się Ojciec i pokazuje jak zaganiany syn nie odbiera telefonu od ojca, w końcu jedzie do szpitala, a tam  ...




Nie jestem pewny ale chyba ta reklama została zdjęta

Nazwałbym to prymitywną perswazją.  Nie dajmy nabrać się na tanie sztuczki.

Teraz przykład dobrze zrobionej reklamy



To mój pierwszy wpis na blogu ever więc proszę potraktujcie mnie jako żółtodzioba , który dopiero się uczy.







Brak komentarzy: