Nie
łatwo jest stworzyć dobrą reklamę, szczególnie jeśli chodzi o telewizję. Tutaj
musi „grać” dosłownie wszystko. Myślę, że pomysłodawcą spotów reklamowych Red
Bulla udało się to w stu procentach. Są to krótkie scenki w postaci kreskówek.
Krótkie i zabawne. To właśnie po tym
rozpoznajemy, że jest to właśnie jego reklama. Możemy wejść w połowie spotu, a
i tak wiemy jaki napój aktualnie jest prezentowany.
Większość
reklam polega na prezentowaniu swojego produktu. Zachwalany jest na wszystkie
strony, porównywany z innymi „zwykłymi” produktami. Zachęcają nas, żebyśmy to
właśnie ich produkt wybrali, bo jest najlepszy. Red Bull tego nie robi, dlatego
nabija sobie dodatkowych punktów. Ludzie nie lubią, gdy wciska im się coś na
siłę. Są świadomi tego jak działają reklamy i sami chcą się przekonać czy
rzeczywiście rzeczy zachwalane w spotach są tak dobre. Te od Red Bulla są inne
- lekkie, zabawne i przyjemne i dlatego chętnie oglądane przez widzów. Poniżej
jedna reklam popularnego energy drinka – scenka w konfesjonale.
W
kolekcji reklamówek Red Bulla znalazły się również i te zakazane. KRRiTV zdjęła
jedną z nich w 2008 roku, ponieważ wzbudziła wiele dyskusji i kontrowersji
związanych z kwestią religijności.
Red
Bull przeznaczony jest głównie dla osób prowadzących aktywnym tryb życia. W
reklamach podkreślana jest jego skuteczność. Ma dodać nam skrzydeł. Pijąc go ma
dać nam motywację, odwagę i „kopa” do dalszej pracy. Pokazuje, że niemożliwe
staje się możliwym, bo pobudza tak bardzo, że dosłownie nas uskrzydla. Pobudza
nie tylko umysł, ale i ciało, co pokazuje ta oto reklama:
Reklam
Red Bulla jest bardzo wiele. Ich
twórców szczególnie trzeba pochwalić za pomysłowość, bo moim zdaniem są jednymi
z lepszych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz