środa, 30 maja 2012

Red Bull doda ci skrzydeł

 Sporty ekstremalne, aktywny tryb życia, i wysiłek fizyczny – to pierwsze, co nasuwa mi się na myśl kiedy widzę reklamę napoju energetycznego Red Bull. Slogan „Red Bull doda ci skrzydeł” wszyscy kojarzą sobie z anonimowanymi spotami.

Nie łatwo jest stworzyć dobrą reklamę, szczególnie jeśli chodzi o telewizję. Tutaj musi „grać” dosłownie wszystko. Myślę, że pomysłodawcą spotów reklamowych Red Bulla udało się to w stu procentach. Są to krótkie scenki w postaci kreskówek. Krótkie i  zabawne. To właśnie po tym rozpoznajemy, że jest to właśnie jego reklama. Możemy wejść w połowie spotu, a i tak wiemy jaki napój aktualnie jest prezentowany.
Większość reklam polega na prezentowaniu swojego produktu. Zachwalany jest na wszystkie strony, porównywany z innymi „zwykłymi” produktami. Zachęcają nas, żebyśmy to właśnie ich produkt wybrali, bo jest najlepszy. Red Bull tego nie robi, dlatego nabija sobie dodatkowych punktów. Ludzie nie lubią, gdy wciska im się coś na siłę. Są świadomi tego jak działają reklamy i sami chcą się przekonać czy rzeczywiście rzeczy zachwalane w spotach są tak dobre. Te od Red Bulla są inne - lekkie, zabawne i przyjemne i dlatego chętnie oglądane przez widzów. Poniżej jedna reklam popularnego energy drinka – scenka w konfesjonale.




W kolekcji reklamówek Red Bulla znalazły się również i te zakazane. KRRiTV zdjęła jedną z nich w 2008 roku, ponieważ wzbudziła wiele dyskusji i kontrowersji związanych z kwestią religijności.




Red Bull przeznaczony jest głównie dla osób prowadzących aktywnym tryb życia. W reklamach podkreślana jest jego skuteczność. Ma dodać nam skrzydeł. Pijąc go ma dać nam motywację, odwagę i „kopa” do dalszej pracy. Pokazuje, że niemożliwe staje się możliwym, bo pobudza tak bardzo, że dosłownie nas uskrzydla. Pobudza nie tylko umysł, ale i ciało, co pokazuje ta oto reklama:




Reklam Red Bulla jest bardzo wiele. Ich twórców szczególnie trzeba pochwalić za pomysłowość, bo moim zdaniem są jednymi z lepszych.  

Brak komentarzy: