Już od kilku lat firma STORCK,
reklamuje praliny Merci, jako idealny prezent dla mam. Taki opis możemy znaleźć
na ich stronie internetowej: „Z okazji zbliżającego
się Dnia Matki firma Storck przygotowała specjalną ofertę czekoladek merci
Petits. Odświętnie ozdobione pudełka podkreślą wyjątkowość słodkiego upominku w
tak ważnym dniu.
Firma Storck podpowiada, w jaki sposób wyrazić
wdzięczność najukochańszej Osobie. Z okazji Dnia Matki przygotowana została
wyjątkowa bombonierka merci Petits w kształcie serca. Standardowe opakowania
udekorowano serdecznymi akcentami w postaci serduszek i wstążek. Merci Petits
to wyśmienite czekoladki, które od standardowych merci różnią się wielkością
oraz sposobem pakowania: każda czekoladka jest mniejsza i pojedynczo owinięta
jak cukierek. Wśród stanardowych opakowań merci do wyboru są: merci czerwone
(mieszanka smaków), merci niebieskie (4 smaki w mlecznej czekoladzie) oraz
merci brązowe (4 smaki w czekoladzie deserowej). W sklepie będzie je można
znaleźć zarówno na półkach z pralinami, jak również na specjalnie
przygotowanych stojakach ekspozycyjnych.”
Reklama
prężnie działa także w telewizji. Już
kilka tygodni przed świętem, emitowane były spoty, przypominające o tym
wyjątkowym dniu. W porannym programie „Dzień Dobry TVN”, zachęcano do przyjścia
pod studio i nagrania filmowych życzeń. Każdy kto odważy się w taki
niecodzienny sposób, sprawić mamie przyjemność, otrzymał w prezencie pudełko
pralin Merci, które oczywiście powinien przekazać mamie.
Do
skorzystania z usług w dniu matki, zachęca także „Poczta kwiatowa”. Dzieci,
młodsze i te całkiem już dorosłe, które nie mogą osobiście wręczyć mamie
prezentu, mogą zrobić to za pośrednictwem kuriera. Ostatnio dużą popularnością
cieszą się „Czekoladowe Telegramy”. Na stronie www.czekoladowytelegram.pl możemy zamówić telegram, w którym każda
litera wyżłobiona jest w kostce belgijskiej czekolady. To z pewnością wyjątkowy
i słodki upominek.
W telewizji pojawiły się również
spoty drogerii „Rossmann”, która specjalnie z okazji święta mam, zorganizowała
„tydzień mam”. W tym okresie damskie kosmetyki można kupić w wyjątkowo niskich
cenach. Producenci nie zapominają także o nieco starszych już mamach. Z tej
okazji możemy zobaczyć w telewizji spoty, reklamujące preparaty wzmacniające
serce i poprawiające kondycję, w specjalnych opakowaniach. Takich reklam jest
mnóstwo. Przypominają o tym wyjątkowym dniu i jednocześnie są dobrym pretekstem
na zwiększenie sprzedaży.
źródła:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz