czwartek, 24 maja 2012

no to Frugo

Nowe Frugo, bezpieczne i bez pestek. Ale czy takie nowe?
Błyskawiczna radość, orzeźwiająca wolność i kuszące szaleństwo, a do tego mix wyobraźni z odrobiną niepokoju… FRUGO powraca!
Po prawie 10. latach życia w ukryciu znów zawładnie ulicami i mocno namiesza. Koniec z monotonią, koniec z nudą, koniec ze sztucznymi emocjami! Czas na zupełnie nowe rozdanie w starym dobrym stylu!
Do gry wracają sprawdzeni fajterzy FRUGO – radosne Pomarańczowe, tajemnicze Czarne, kuszące Różowe, nakręcone Zielone i (nie)winne Białe. Wszystkie zamknięte w szklanej butelce z klikającą nakrętką. Naturalne, owocowe i soczyste. Bez dopalaczy, konserwantów i tandetnej chemii.
Punktujemy za: spontaniczność, pomysłowość, nieokiełznaną energię i dobry fun.
Żółte kartki dla smutasów, sztywniaków i bezstylowców.
Czyli… będzie się działo! Już od teraz!
Szukaj FRUGO na półkach sklepowych i daj się wkręcić!
Jak wygląda reklama tego nowego, starego już napoju? Producenci, szukając klientów nie bawili się w szukanie nowego języka promowania ich dzieła, nie potrzebowali nowych, świeżych pomysłów, żeby zdobyć rzeszę nowych klientów i zachęcić starych już degustatorów do powrotu do marki.
http://www.youtube.com/watch?v=qzaAESO8suY

Ludzie to nie wiedzą jakie siły są w naturze.
Gdy byłem młodszy właśnie tekst tej reklamy był bardzo popularny wśród dzieciaków, które widziały tą reklamę w telewizji.
Fajny pomysł, nienachalny przekaz i dawka dobrego humoru. Tak można opisać tą reklamę.
Skoro była kiedyś dobra to dlaczego nie można by spróbować z nią jeszcze raz. Frugo spróbowało. Od niedawna na naszych odbiornikach telewizyjnych emitowana jest ta reklama, którą pamiętamy sprzed wielu lat.


Ponieważ reklama ta zaczęła odnosić sukces i ludzie zaczęli kojarzyć Frugo z tym co kiedyś było dobre lub było smakiem ich dzieciństwa nie zaprzestano na ww. reklamie. Do emisji wybrano jeszcze jedną reklamę Frugo sprzed wielu lat.
 Kilka lat wcześniej "absurdalny humor" w Polsce dopiero rozwijał swoje skrzydła. Twórcy reklamy jednak pokazali jak na poziomie zrobić dobrą i przede wszystkim śmieszną reklamę i, że można z nią trafić do szerokiego grona ludzi. Ta reklama także jest emitowana od niedawna i coraz głośniej jest o tym, że Frugo nie zmieniło niczego co jest najlepsze począwszy od smaków, zakończywszy na reklamie. Każdy, kto pamięta jak wycofano ten napój z produkcji, bardzo dobrze pamięta te reklamy i chętnie cofa się do starych, dobrych lat, które przypominają mu smak dzieciństwa.

Brak komentarzy: