1. Reklama poduszki powietrznej.
Otwierasz pierwszą lepszą gazetę dotyczącą motoryzacji i nagle booom, między stronami otwiera się prawdziwa poduszka powietrzna. Oczywiście w wersji miniaturowej, ale i tak zaskakuje. Na taki pomysł reklamy wpadła agencja Loducca w brazylijskiej kampanii dla Peugeot.
To zwykła, biała kartka papieru. Wystarczy, że popatrzymy na nią pod słońce, a zachwyci nas szeroką barwą kolorów kwitnących kwiatów i pięknego błękitnego nieba. Tak propagowano odnawialne źródła energii, głównie zasilane energią słoneczną.
3. Gadające głowy
Sposób na kampanię dotyczącą wolności mediów oraz cenzurowania ich w krajach, w których rządzą dyktatorzy z wykorzystaniem kodu QR zastosowała grupa Reporterzy Bez Granic. Wystarczy, że umieścisz swojego iPhona w miejscu ust, a ten skanując kod QR sprawi, iż zaczną oni mówić. Głos wydobywający z głośników informuje o kontrowersjach oraz licznych aktach cenzurowania mediów.
4. Otwieracz z kartki papieru
Przykład reklamy użytecznej zastosował Carlsberg. Wystarczy wykonać po kolei wszystkie kroki w instrukcji, aby już za moment otworzyć butelkę piwa otwieraczem z papieru.
5. Jazda testowa
Reklama Volkswagena w Norwegii dawała możliwość wykonania jazdy testowej za pomocą iPhona. Przedstawiała kawałek drogi w dwóch wersjach, letniej i zimowej, po której po uprzednio zainstalowanej aplikacji na telefon przesuwało się nim po "drodze", a ta wizualizowała przebieg jazdy.
Magdalena Radoń
źródło: www.youtube.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz