Na niektórych zdjęciach
pojawiają się hasła, które są cytatami słów bohaterów. Olivier Janiak stwierdza:
„Radość życia jest czymś, co w Rzymie ujmuje mnie najbardziej…”; „Cieszyć się
rozmową i fantastyczną włoską kuchnią.”; „Moje życie prywatne i zawodowe daje
mi poczucie pełnego spełnienia.”. Natomiast Anna Przybylska mówi: „O wiele
bardziej niż miejsca, lubię ludzi…”; „Dobrze jest mieć romantyczną duszę i
czasem wsłuchać się w siebie…”; „Jeśli mam ochotę wrócić, po prostu kupuję
bilet…”. Ostatnie slajdy zachęcają nas do przeczytania wywiadów z gwiazdami.
www.ccc.eu
Największym konkurentem
grupy NG2 na rynku polskim jest na pewno firma Deichmann. Założona została w 1913 roku. Jest biznesem rodzinnym i
do tej pory pozostaje w rękach właścicieli. Swoją siedzibę ma w Essen, w
Zagłębiu Ruhry. Spółka Deichmann
posiada ponad 3 175 sklepów w 22 krajach na świecie.
Firma skupia się na
reklamach telewizyjnych oraz wydawanych przez siebie gazetkach. W spotach
widzimy przede wszystkim młodych ludzi, którzy studiują, imprezują, po prostu korzystają
z życia. Robią to wszystko oczywiście w butach rozprowadzanych przez sklepy Deichmann. W tle słyszymy muzykę, która
komponuje się z obrazem i szybko wpada w ucho.
www.youtube.com
Jeżeli chodzi o
gazetki, to możemy je znaleźć w formie dodatku do różnorodnych wydań prasowych.
Przede wszystkim są to jednak czasopisma kobiece. Jeśli takowych nie potrafimy
dostać, to z pewnością najnowsze wydania gazetek Deichmann znajdziemy w Internecie na różnych stronach
internetowych. Każde nowe wydanie magazynu zawiera zdjęcia butów z najnowszych
kolekcji. Przede wszystkim firmy Graceland,
która jest jednym z głównych dostawców obuwia dla sklepów omawianej marki.
promotikon.pl
Firma Deichmann podobnie jak polskie CCC zaprasza do swoich kampanii znane
osoby, jak np. Cindy Crawford, czy Halle Berry. Pierwsza z nich firmowała swoim
nazwiskiem kolekcję, która nosiła nazwę „5th Avenue”. Spoty telewizyjne, czy
zdjęcia do kampanii – wszystko było inspirowane energetycznym stylem Nowego
Jorku. Cała linia miała klasyczną formę jeśli chodzi o podejście do formy czy
kolorów. Podczas kręcenia spotu gwiazda wyznała, dlaczego zdecydowała się na
wzięcie udziału w kampanii - Jak każda
kobieta uwielbiam buty, dlatego nie trzeba było mnie długo namawiać, żebym
stworzyła własną kolekcję butów.
www.youtube.com
1 komentarz:
Jeżeli chodzi o sklepy obuwnicze, to jestem co raz większą zwolenniczką zakupów online. Mam już nawet swoje ulubione miejsca w internecie np. https://butymodne.pl/ do których często powracam na zakupy. Uważam, że zakupy online są bardzo wygodne. Poza tym sklepy internetowe są wg. mnie lepiej zaopatrzone niż sklepy stacjonarne.
Prześlij komentarz