wtorek, 29 maja 2012

Reklama sklepów obuwniczych CCC i Deichmann cz.2


Na niektórych zdjęciach pojawiają się hasła, które są cytatami słów bohaterów. Olivier Janiak stwierdza: „Radość życia jest czymś, co w Rzymie ujmuje mnie najbardziej…”; „Cieszyć się rozmową i fantastyczną włoską kuchnią.”; „Moje życie prywatne i zawodowe daje mi poczucie pełnego spełnienia.”. Natomiast Anna Przybylska mówi: „O wiele bardziej niż miejsca, lubię ludzi…”; „Dobrze jest mieć romantyczną duszę i czasem wsłuchać się w siebie…”; „Jeśli mam ochotę wrócić, po prostu kupuję bilet…”. Ostatnie slajdy zachęcają nas do przeczytania wywiadów z gwiazdami.


    
                         
www.ccc.eu


Największym konkurentem grupy NG2 na rynku polskim jest na pewno firma Deichmann. Założona została w 1913 roku. Jest biznesem rodzinnym i do tej pory pozostaje w rękach właścicieli. Swoją siedzibę ma w Essen, w Zagłębiu Ruhry. Spółka Deichmann posiada ponad 3 175 sklepów w 22 krajach na świecie.

Firma skupia się na reklamach telewizyjnych oraz wydawanych przez siebie gazetkach. W spotach widzimy przede wszystkim młodych ludzi, którzy studiują, imprezują, po prostu korzystają z życia. Robią to wszystko oczywiście w butach rozprowadzanych przez sklepy Deichmann. W tle słyszymy muzykę, która komponuje się z obrazem i szybko wpada w ucho.

www.youtube.com

Jeżeli chodzi o gazetki, to możemy je znaleźć w formie dodatku do różnorodnych wydań prasowych. Przede wszystkim są to jednak czasopisma kobiece. Jeśli takowych nie potrafimy dostać, to z pewnością najnowsze wydania gazetek Deichmann znajdziemy w Internecie na różnych stronach internetowych. Każde nowe wydanie magazynu zawiera zdjęcia butów z najnowszych kolekcji. Przede wszystkim firmy Graceland, która jest jednym z głównych dostawców obuwia dla sklepów omawianej marki.                                     


    
promotikon.pl

Firma Deichmann podobnie jak polskie CCC zaprasza do swoich kampanii znane osoby, jak np. Cindy Crawford, czy Halle Berry. Pierwsza z nich firmowała swoim nazwiskiem kolekcję, która nosiła nazwę „5th Avenue”. Spoty telewizyjne, czy zdjęcia do kampanii – wszystko było inspirowane energetycznym stylem Nowego Jorku. Cała linia miała klasyczną formę jeśli chodzi o podejście do formy czy kolorów. Podczas kręcenia spotu gwiazda wyznała, dlaczego zdecydowała się na wzięcie udziału w kampanii - Jak każda kobieta uwielbiam buty, dlatego nie trzeba było mnie długo namawiać, żebym stworzyła własną kolekcję butów. 

www.youtube.com


Kolejną sławną osobą jest aktorka – Halle Berry. Została ona twarzą tej samej kolekcji, której wcześniej była Ciny Crawford – „5th Avenue”, jednak na wiosnę-lato 2012. Zdobywczyni Oscara tak opisuje swoją najnowszą linię butów – Moja kolekcja marki 5th Avenue to coś, co mnie inspiruje. Wybrane przeze mnie modele są klasyczne i lekkie, a przez to łatwo dopasować je do różnych stylizacji. Poza tym każda wielbicielka mody może sobie na nie pozwolić. Właśnie o to chodzi w mojej kolekcji. W sumie pojawiło się 30 par kobiecych i eleganckich par butów. „5th Avenue” jest dostępna od 5 marca 2012 roku w 21 krajach Europy.

 
polki.pl

                

1 komentarz:

Anna Grzelak pisze...

Jeżeli chodzi o sklepy obuwnicze, to jestem co raz większą zwolenniczką zakupów online. Mam już nawet swoje ulubione miejsca w internecie np. https://butymodne.pl/ do których często powracam na zakupy. Uważam, że zakupy online są bardzo wygodne. Poza tym sklepy internetowe są wg. mnie lepiej zaopatrzone niż sklepy stacjonarne.