Reklamy kosmetyków zawierają apele, które odwołują się przede wszystkim do
narcyzmu i potrzeb seksualnych.
W reklamie kremu: „Nivea Visage Q10 Plus” widzimy twarz kobiety, która z wyraźnym zadowoleniem przegląda się w lustrze. Nie ma powodu do niepokoju…Dlaczego? Potencjalnemu odbiorcy odpowiedź nasuwa się sama!
Naukowcy opracowali CUDOWNĄ FORMUŁĘ nowego kremu przeciw zmarszczkom i efektom starzenia się - „Nivea Visage Q10 Plus”. Jaki jest efekt stosowania kremu? „Gładka i jędrna skóra na długo”- krem redukuje zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych, dzięki czemu bohaterka stara się zarazić inne kobiety swoją radością, zadowoleniem z własnego wyglądu. Czuje się piękna, atrakcyjna, godna pożądania – co potwierdza ostatnia sekwencja reklamy, w której młody mężczyzna przytula bohaterkę, pochłaniając wzrokiem jej piękne ciało. A ona? …Uśmiechając się do towarzysza odczuwa satysfakcję. Dzięki nowemu ” Nivea Visage Q10 Plus” jej twarz jest młoda i jędrna jak twarz nastolatki. Krem niejako zaspokaja jej narcystyczne pragnienia.
W reklamie kremu: „Nivea Visage Q10 Plus” widzimy twarz kobiety, która z wyraźnym zadowoleniem przegląda się w lustrze. Nie ma powodu do niepokoju…Dlaczego? Potencjalnemu odbiorcy odpowiedź nasuwa się sama!
Naukowcy opracowali CUDOWNĄ FORMUŁĘ nowego kremu przeciw zmarszczkom i efektom starzenia się - „Nivea Visage Q10 Plus”. Jaki jest efekt stosowania kremu? „Gładka i jędrna skóra na długo”- krem redukuje zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych, dzięki czemu bohaterka stara się zarazić inne kobiety swoją radością, zadowoleniem z własnego wyglądu. Czuje się piękna, atrakcyjna, godna pożądania – co potwierdza ostatnia sekwencja reklamy, w której młody mężczyzna przytula bohaterkę, pochłaniając wzrokiem jej piękne ciało. A ona? …Uśmiechając się do towarzysza odczuwa satysfakcję. Dzięki nowemu ” Nivea Visage Q10 Plus” jej twarz jest młoda i jędrna jak twarz nastolatki. Krem niejako zaspokaja jej narcystyczne pragnienia.
Innym produktem marki Nivea jest
szampon przeciwłupieżowy dla różnych typów włosów:
- Pozbawionych blasku
- Farbowanych
- Zniszczonych
„0% ŁUPIEŻU, 100% PIELĘGNACJI DLA RÓŻNYCH TYPÓW WŁOSÓW”
nowa linia szamponów
przeciwłupieżowych + zaawansowana formuła = sukces
Widok pięknej, uśmiechającej się
brunetki, o długich, jedwabiście gładkich włosach ma na celu uświadomienie
kobietom po drugiej stronie ekranu, że jeden szampon jest w stanie wywołać
uśmiech i zadowolenie. Jest w stanie zaspokoić potrzebę bycia piękną i podziwianą.
Jest w stanie dać poczucie bezpieczeństwa o zdrowie naszych włosów.
Jej miękki, kobiecy głos nadaje reklamie
subtelny wydźwięk, co może mieć przełożenie na delikatną konsystencję ‘cudownego
szamponu’, który delikatnymi ruchami można rozprowadzić na kobiecych włosach.
Końcowa sekwencja reklamy: „Wyjątkowa pielęgnacja od 100 lat” jest niejako jej całościowym podsumowaniem, które podkreśla trwałość i wieloletnią tradycję, a co za tym idzie zaufanie klientów - związane z marką Nivea.
Nivea nie zapomina o mężczyznach! NIVEA FOR MEN MORNING SOOTHE to skuteczny sposób na podrażnienia po goleniu. Balsam łagodzi podrażnienia i chłodzi skórę. NIVEA FOR MEN - to czego chcą mężczyźni...?
Agata Zawadzka
Końcowa sekwencja reklamy: „Wyjątkowa pielęgnacja od 100 lat” jest niejako jej całościowym podsumowaniem, które podkreśla trwałość i wieloletnią tradycję, a co za tym idzie zaufanie klientów - związane z marką Nivea.
Nivea nie zapomina o mężczyznach! NIVEA FOR MEN MORNING SOOTHE to skuteczny sposób na podrażnienia po goleniu. Balsam łagodzi podrażnienia i chłodzi skórę. NIVEA FOR MEN - to czego chcą mężczyźni...?
Agata Zawadzka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz