wtorek, 29 maja 2012

Inna metoda promocji produktu


Codziennie setki pracowników agencji reklamowych łamią sobie głowy w jaki sposób zachęcić klientów do kupna ich produktu. Pomysłowość tych pracowników wkracza w nowe próby działań. Działania te nie są skierowane i promowane w tradycyjny sposób lecz bardziej zaskakująco- jak? Zobacz sam(a):

 

Cały event dla Tic Tac France przygotowała agencja Ogilvy & Mather Paris, opierając się tylko na zatrudnieniu kilkudziesięciu statystów i świetnym pomyśle. Tego typu eventy reklamowe zaczynają być coraz bardziej popularne. Świetnie widać to na przykładzie Belgijskiej akcji Your Daily Dose of Drama:


Reklama zdobyła ogromną popularność od samego dnia jej wypuszczenia do internetu. Tam stała się hitem przesyłanym wszędzie i do wszystkich. Wstawiano ją na najróżniejsze portale od wykop.pl począwszy a na sadistic.pl skończywszy. Firmy i agencje reklamowe przekonują się o skuteczności tego typu działań, więc tylko czekać aż tego typu reklama spotka kogoś z nas w Polsce.



Brak komentarzy: