Codziennie setki
pracowników agencji reklamowych łamią sobie głowy w jaki sposób zachęcić
klientów do kupna ich produktu. Pomysłowość tych pracowników wkracza w nowe
próby działań. Działania te nie są skierowane i promowane w tradycyjny sposób
lecz bardziej zaskakująco- jak? Zobacz sam(a):
Cały event dla Tic Tac
France przygotowała agencja Ogilvy & Mather Paris, opierając się tylko na
zatrudnieniu kilkudziesięciu statystów i świetnym pomyśle. Tego typu eventy
reklamowe zaczynają być coraz bardziej popularne. Świetnie widać to na
przykładzie Belgijskiej akcji Your Daily Dose of Drama:
Reklama zdobyła ogromną
popularność od samego dnia jej wypuszczenia do internetu. Tam stała się hitem
przesyłanym wszędzie i do wszystkich. Wstawiano ją na najróżniejsze portale od
wykop.pl począwszy a na sadistic.pl skończywszy. Firmy i agencje reklamowe
przekonują się o skuteczności tego typu działań, więc tylko czekać aż tego typu
reklama spotka kogoś z nas w Polsce.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz