1991 |
2000 |
Kolejna odsłona, to rok 2000. Tym razem zmieniono hasło na "Myślę, więc nie piję". Zasięg kampanii pozostał bez zmian, jednak nieco powiększono jej dostępność w mediach. "Przygoda z alkoholem rozpoczyna się zwykle ot tak sobie, bez refleksji i myślenia o konsekwencjach. Rozsądnie myśleć i skutecznie rozwiązywać problemy może tylko człowiek trzeźwy. Tęcza to symbol spójności wewnętrznej, harmonii myśli i czynów". Plakat akcji otrzymał Grand Prix na XVII Biennale Plakatu Polskiego.
2001 |
2001 - "Mogę, ale nie chcę". Zasięg kampanii ponownie obejmuje południe kraju. W mediach regionalnych pojawiają się reklamy akcji (spot powstał na podstawie konkursu na scenariusz wśród studentów Wydziału Radia i TV UŚ w Katowicach).
2002-2003 |
2002-2003 - "Dzisiaj nie piję". Spoty pojawiają się już nie tylko w mediach regionalnych, ale w całej telewizji publicznej oraz kinach regionu. Po za tym tak jak wcześniej wykorzystano m.in. billboard, plakaty oraz specjalnie oklejone autobusy i tramwaje.
2004-2005 |
2004-2005 - "Bądź trzeźwy"
Jest to ostatnia kampania o zasięgu regionalnym. Po za tym, że spot reklamowy nie był emitowany w kinach, reszta wykorzystanych mediów jest taka jak w poprzedniej. "„Bądź Trzeźwy" to zachęta do trzeźwości i to zarówno w znaczeniu
węższym, w odniesieniu do nadużywania alkoholu, jak i w znaczeniu
szerszym, w odniesieniu do trzeźwego myślenia, zachowania i
postępowania."Następne edycje, to już wszystkim dobrze znana kampania, której nazwa pojawia się w tytule. Ale o niej więcej w następnym wpisie.
Materiały i informacje pochodzą ze strony http://www.trzezwosc.pl/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz