wtorek, 29 maja 2012

Oryginalna reklama telefonu


Reklamy wirusowe to bardzo ciekawy element dzisiejszego świata reklamy. Cytując za portalem portvale.pl: „Zasada jej działania jest podobna do prawdziwego wirusa – kolejne komórki zarażają się wzajemnie. W przypadku reklamy komórkami są ludzie, którzy przekazują naszą treść kolejnym osobom. Kluczem do sukcesu w takiej reklamie jest niebanalny pomysł, najlepiej stylizowany na dzieło amatora lub jakiś niesamowity zbieg okoliczności. Ważne jest aby taka Reklama zaciekawiła odbiorcę, wywołała u niego chęć podzielenia się nią ze swoimi znajomymi. Ciekawy trick, iluzja optyczna, duża dawka humoru, zainscenizowana scenka... Pomysłów może być wiele. Inne metody polegają na przekazaniu treści reklamy w nie do końca świadomy sposób. Informacja o najlepszej marce zamienników części samochodowych w artykule „zrób to sam”, traktującym o wymianie klocków hamulcowych? Czemu nie, jeżeli tekst byłby dobrze przygotowany to z pewnością przyczynił by się do wzrostu sprzedaży marki. Manipulacja powinna być jednak dość subtelna, gdyż klient może poczuć się manipulowany”.
TOUCHWOOD SH-08C to telefon, którego obudowa zbudowana jest z drewna. Pewnie dlatego zespół odpowiedzialny za wypromowanie tego produktu, postanowił nakręcić ten filmik reklamowy/wirusowy w lesie.


Komentarze i opinie co do tej reklamy są w większości pozytywne. Można więc odnieść wrażenie, że ten nietypowy sposób promocji się sprawdził. Jednak znaczna część odbiorców zwraca uwagę na zbyt długi czas trwania tej reklamy, a sam dźwięk nazywają wybitnie denerwującym. Reklama jednak nie odniosła takiego stopnia popularności jak inne promocje wirusowe jak np. fake produkcji gillette:



Brak komentarzy: