Czym naprawdę są virale? Spróbuję odpowiedzieć na to pytanie.
Virale to po prostu przekaz marketingowy , który zostaje wysłany od nadawcy do odbiorcy
Przekaz reklamowy nie jest tak oczywisty jak w przypadku znanych reklam, Jest to zazwyczaj krótki film , nakręcony w amatorski sposób.
Następnie jeśli odbiorca uzna,że przekaz( zdjecia, tekst, animacje lub krótki filmik ) jest interesujący, wysyła go dalej, Czyli sam staje się nadawcą.
Wydaje się ,że krótki film jest jednak najlepszym narzędziem viralowym
Dobrym przykładem siły virala był filmik pokazujący dziwnie zachowującego się aktora w metrze warszawskim
Jak się pożniej okazało była to akcja społeczna fudacji Synapsis, która niesie profesjonalną pomoc dla ludzi z autyzmem.
Filmik krązył na youtubie zatytuowany "naćpany Bartosz Topa w metrze.
Mistrzem reklamy viralowej jest filmik z dziećmi reklamujący wodę Evian
W 2009 osiągnał 100 milionów wyświetleń. Ta ilosc była możliwa także przez rozpowszechnianie klipu przez serwisy społecznosciowe
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz