niedziela, 13 maja 2012

Fenomen marki Apart - czyli jak postawić na zwycięstwo


Apart - tę markę zna chyba każdy. Nie sposób przeoczyć dziś olbrzymich bilbordów stojących przy każdej ruchliwej drodze, reklam w centrach handlowych oraz product placement niemal we wszystkich serialach wyprodukowanych przez telewizję TVN. 

Nic dziwnego, że liczba sklepów z biżuterią tej firmy stale rośnie. Podobnie jak sprzedaż i renoma.
Kto nie chciałby nosić bransoletki Małgorzaty Sochy, Agnieszki Dygant czy Danuty Stenki?
Kto nie chciałby założyć pierścionka, który reklamuje światowej sławy modelka czy była miss świata?
Lubimy być tacy jak ludzie piękni i popularni – tego nie da się ukryć.
Dlatego na takie osoby stawia marka.


Na dodatek nie dawno dowiedzieliśmy się, że marka jako jedyny producent biżuterii otrzyma licencję na wyprodukowanie kolekcji ze znakiem firmowym EURO 2012.




Specjaliści do spraw Public Relations marki Apart doskonale wiedzą jak trafić do potencjalnego klienta. Trzeba po prostu zdominować rynek. W telewizji króluje Apart. To tę biżuterię noszą najpopularniejsi aktorzy, grający w serialach czy filmach wyprodukowanych przez TVN. To ta marka będzie nam się teraz kojarzyła z najważniejszym, sportowym wydarzeniem bieżącego roku. Nie pozwala nam się także zapomnieć o znanych twarzach, uśmiechających się do nas z plakatów, reklamujących naszyjniki czy bransoletki. Najpierw Aneta Kręglicka, teraz Anja Rubik.
Dlaczego taki pomysł?
Obie kojarzą się z dobrobytem i elegancją. Obie symbolizują szczęście, piękno i sukces. Sukces przede wszystkim Polski. Bo to przecież Aneta Kręglicka zwyciężyła jako jedyna w konkursie Miss World. To Anja Rubik stała się jedną z najpopularniejszych modelek na świecie.
Teraz nadszedł czas na EURO 2012. To przecież także zwycięstwo.
Zwycięstwo Polaków, którzy zorganizują tegoroczne mistrzostwa Europy w piłce nożnej. A Apart pojawia się zawsze tam, gdzie da się poczuć słodki smak zwycięstwa. 



Brak komentarzy: