W kwietniu rozstrzygnięto kolejny
Polski Konkurs Reklamy organizowany przez Klub Twórców Reklamy. Grand Prix KTR
otrzymała kampania Autyzm wprowadza w
błąd.
Autyzm wprowadza w błąd
Chcąc zwiększyć świadomość Polaków w
temacie choroby agencja PZL przeprowadziła prostą akcję z wykorzystaniem
plotki. W roli głównej wystąpił aktor, Bartek Topa. W miejscach publicznych
oraz w telewizji śniadaniowej wcielał się w rolę osoby z autyzmem. W mediach
rozpoczęła się istna lawina plotek i domysłów, jakoby pan Topa ukrywał swoją
chorobę. Gdy ujawniono prawdę była już spora publika, której właśnie przez
pisma plotkarskie został przybliżony problem autyzmu.
Życie to nie Facebook
Zabaweczka
Kampania „Zabaweczka” – Internet w ofercie smartfonowej Plusa przygotowała
agencja PZL. Nic specjalnego, gdyby nie kabaret Mumio. Ci dwaj panowie nadają
charakteru reklamie, tak jak i drewniana zabaweczka, czyli telefon komórkowy.
Natanek Batmanek – nieemitowana reklama
Tesco
Wiedz, że coś się dzieje – i każdy wie
o kogo chodzi. Ksiądz Natanek został „wykorzystany” w reklamie Tesco,
nieemitowanej w mediach. Co tu dużo pisać? Złoto
i dwa brązy w kategorii media interaktywne, srebro w kategoriach reklama
filmowa i active advertising.
Rozkład Jazdy
McDonald’s
To przykład
pomysłowej reklamy outdoorowej. Dworzec Centralny i wydawałoby się zwykły
rozkład jazdy. Tylko czas oczekiwania na pociąg jakiś inny… Bo podawany w
hamburgerach i innych produktach z sieci, które zdążysz zjeść nim pociąg
przyjedzie. Rozkład został przygotowany przy współpracy z PKP i jest w pełni
kompatybilny z elektronicznym rozkładem jazdy na dworcu. Kampanię przygotowały
McDonald’s Polska i agencja DDB Warszawa.
Magdalena Radoń
źródło: www.youtube.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz