Jako że jesteśmy studentami, ludźmi młodymi,
którzy lubią się bawić, postanowiłam kolejny post poświęcić rozrywce i jej
promowaniu. Dokładniej, zainspirował mnie kolejny mail na mojej skrzynce
pocztowej, mail który otrzymałam od klubu Pomarańcza.
www.klubpomarancza.pl |
Jak to się stało,
że trzypoziomowy lokal z ul. Grażyńskiego w Bielsku-Białej, otworzył kilka
kolejnych filii i stał się jednym z najczęściej odwiedzanych klubów w Polsce?
W rankingu FTB, który wyznacza najlepsze kluby w Polsce,
Pomarańcza zajmuje pierwsze miejsce! Czasem zdarza się krótki spadek na drugie
miejsce, gdy na przykład w Katowicach otworzono konkurencyjne Energy 2000, ale
to tylko chwilowy spadek. Poza tym również drugie miejsce w skali kraju to
ogromny sukces.
Na dzień dzisiejszy
Pomarańcza posiada największy udział w branży rozrywkowej w południowej Polsce.
Jest to kompleks czterech lokali: w Bielsku-Białej, Katowicach, Izdebniku oraz
Łodzi. Na dniach będzie miało również otwarcie klubu w Opolu.
Co sprawia, że klub
cieszy się tak dużym zainteresowaniem? Na pewno nowoczesność. Katowicka
Pomarańcza to jeden z najnowocześniejszych lokali w Europie
Środkowo-Wschodniej. Każdy klub może pochwalić się 3 tematycznymi
parkietami, pomieszczeniami VIP, dobrze
zaopatrzonymi barami oraz restauracją. Dodatkowo świetny sprzęt, aranżacja
wnętrz wzorująca się na najlepszych klubach Ibizy czy Las Vegas i dopracowany
system bezpieczeństwa – naprawdę robią wrażenie.
www.klubpomarancza.pl |
Koniec reklamy. Jak
Pomarańcza dociera do potencjalnego klienta? Jeśli ktoś interesuje się muzyką
klubową, informacje o lokalu znajdzie na stronach poświęconej właśnie takiej
muzyce. W miastach, w których znajdują się lokale, można zobaczyć billboardy,
ale nawet jeśli i te komuś umkną, Pomarańcza reklamuje się w radiu.
To nie jest zwykły
klub. Oprócz muzycznych doznań, oferuje show artystów z branży
teatralno-cyrkowej. Pokazy z wykorzystaniem ognia, muzyk grający na skrzypcach
– organizatorzy potrafią zaskoczyć. Oczywiście, jak każdy dobry klub organizuje
tematyczne imprezy, studenckie środy i różne promocje oraz ściąga do siebie
najlepszych przedstawicieli muzyki z całego świata.
Dostać maila czy
smsa od klubu? Nic dziwnego! Po zarejestrowaniu się na przyciągającej grafiką
stronie internetowej, Klubowicz kilka razy w tygodniu otrzymuje wiadomości z
zapowiedzią zbliżających się wydarzeń. Co jakiś czas otrzymuje się bony do
wykorzystania w barze. Jeszcze nigdy nie spotkałam się, żeby klub odprawiał
swoim bywalcom urodziny czy imieniny. Pomarańcza to robi, całkowicie za darmo.
Tydzień przed urodzinami i imieninami otrzymuje się zaproszenie dla kilku osób
do wykorzystania w dowolnym terminie, do tego loża, poczęstunek, prezenty.
Każda impreza czymś
zaskakuję. Na przykład w urodziny DJa wjeżdża wielki tort dla wszystkich, albo
w Noc Kobiet można wygrać 3000 czy nawet 8000 złotych. Takie wydarzenia nie są
rzadkością, a codziennością. Dodatkowo, w czasie każdego pobytu w klubie można
wygrać 200, 100 i 50 złotych do wykorzystania w barze. Zawsze po północy odbywa
się losowanie kuponów, które każdy wypełnia przy wejściu.
![]() |
www.klubpomarancza.pl |
Dziś większość
posiada konto na Facebooku. Tam również swój funpage ma Pomarańcza. Nie tylko
otwarte lokale informują, o tym, co wydarzy się w nadchodzącym tygodniu, ale
także opolski klub, który jest w czasie budowy, informuje, jak daleko są
posunięte prace. Na Facebooku można znaleźć wiele konkursów, w których można
wygrać darmowe wejściówki lub bony do wykorzystania. W tym momencie, sama
katowicka Pomarańcza ma prawie 25 000 fanów, w Łodzi jest ich ponad 15 000,
a w Izdebniku ponad 13 000.
Może temat, który
wybrałam na mój ostatni post nie pasuje do reszty wpisów, jednak stwierdzam, że
rozrywka rządzi światem, a rządzi dlatego, że świetną reklamą trafia do
odpowiedniego klienta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz