niedziela, 13 maja 2012

Kampania reklamowa wina Carlo Rossi

Po wcześniejszym wydaniu reklamy Carlo Rossi z muzyką z płyty Fabryka Trzciny, przyszedł czas na odświeżenie reklamy.
Nowa reklama na wiosnę 2012 roku znowu w tle ma świetną muzyką, mocno wpadającą w ucho.
Nowa kampania promocyjna opiera się na komunikacji w telewizji, Internecie, outdoorze, prasie branżowej, aktywnościach PR, dodatkowych ekspozycjach sklepowych oraz specjalnych ofertach dla konsumentow i sprzedawców. Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Dodaj nocy smaku" potrwa do końca maja.





  Współpraca z FashionPhilosophy Fashion Week Poland doskonale pasuje do nowej platformy komunikacyjnej tak wyjątkowej marki jaką jest Carlo Rossi.

W ramach działań promocyjnych marka Carlo Rossi została także partnerem największego wydarzenia modowego w Polsce - FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Ostatnia, wiosenna edycja odbyła się w dniach 18-22 kwietnia 2012 r., gdzie podczas pokazów uznanych projektantów oraz debiutantów zaprezentowane zostały trendy na sezon jesień-zima 2012/2013.




O najpopularniejszej marce wina w Polsce – Carlo Rossi.

Nagrody za kampanie reklamowe, obecność na każdej stacji beznynowej i w głowie każdego Polaka wiedzącego, że jest coś takiego jak wino. Niemal synonim wina. Przez ekspertów ocenione jako niepijalne.
Ale mimo to Carlo Rossi sprzedaje się rewelacyjnie. Ponad 6 milionów litrów w 2011 roku w porównaniu z 1,76 mln litrów sprzedanych przez FRESCO czy 1,6 mln sprzedanych przez Sofię – chyba najlepiej rozpoznawaną markę wina w Polsce. Sofię pił chyba każdy!




Carlo Rossi to jedna z najbardziej znanych amerykańskich marek win. Na rynku pojawiło się w 1974 r., gdy w kalifornijską rodzinę winiarską Gallo wżenił się Charles Rossi, jeden z pracujących w biurze tej winiarni sprzedawców. Wino szybko zdobyło popularność, trochę dzięki swemu łagodnemu charakterowi, trochę dzięki oryginalnym telewizyjnym reklamom, w których do jego picia zachęcał osobiście Rossi. Dzisiaj to nic oryginalnego, ale w latach siedemdziesiątych XX wieku taka kampania była niezwykła. Był czas, że Carlo Rossi było drugą pod względem sprzedaży marką w USA. W Polsce obecna jest od 1999 r. Na rynku jest 5 rodzajów: półwytrawne Carlo Rossi Red, White i Rosé oraz dwa rodzaje win wytrawnych: Cabernet Sauvignon i Chardonnay.

Carlo Rossi – najpopularniejsza marka wina w Polsce – w tym roku przygotowała również specjalną niespodziankę na Dzień Kobiet. Tego dnia na butelkach wina Carlo Rossi pojawiło się tysiące róż.

 


 

Elegancki dodatek do wina Carlo Rossi w limitowanej edycji znajdował się na półce tylko na jeden dzień – 8 marca stając się unikalnym upominkiem. Tego dnia połączenie dwóch idealnych prezentów dla każdej kobiety – wina i kwiatów – zaistniało jako jedność.

Brak komentarzy: