Firma Kaufland od
ponad 10 lat istnieje na polskim rynku. Dopiero po upływie tak
długiego czasu firma zdecydowała się na kampanię reklamową. W
telewizji pojawiły się reklamy firmy promujące produkty w
najlepszych cenach. Zastanawiające jednak jest dlaczego prężnie
rozwijający się supermarket, budujący obiekty w całej Polsce
dopiero teraz wkracza w świat reklamy telewizyjnej?
Dzisiejszy rynek
zasypywany jest z każdej strony różnego rodzaju reklamami,
bilbordami, tabloidami. Firma Kaufland chodź tak znana nie mogła
nie ulec prawom rynku. Każdy z marketów wydaje własną gazetkę
promocyjną, która jest roznoszona przez firmy dystrybucji reklamy.
W gazetce promocyjnej znajdują się artykuły w najbardziej
atrakcyjnych cenach, nowości, czy chociażby okazje. Nie zawsze
gazetka dociera w każdy zakątek miasta, aby wszyscy mogli wiedzieć
co aktualnie znajduje się w danym markecie w najlepszej cenie.
Dzięki reklamie
telewizyjnej odbiorca bez wychodzenia z domu ma możliwość
zapoznania się chociaż w części z aktualną promocją. Oprócz
tego twórcy reklamy kuszą swoich potencjalnych kupców do przyjścia
właśnie do nich. Wiele osób nie ma pojęcia o tym czy dany
supermarket jest dostępny w ich mieście. W reklamie niejednokrotnie
umieszczana jest informacja o nowo powstałych sklepach, dzięki
czemu odbiorcy mogą dokonać wyboru sklepu, w którym chcą zrobić
zakupy.
Pozostaje jeszcze
rozróżnienie sklepów pomiędzy dyskontem a supermarketem. Dyskonty
oferują produkty w jak najniższych cenach. Supermarkety stawiają
na ilość, pełny asortyment oraz jak największą ekspozycję.
Obecnie firma Kaufland przeszła transformację z supermarketu w
dyskont.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz