piątek, 11 maja 2012

Atak firmy Kaufland


Firma Kaufland od ponad 10 lat istnieje na polskim rynku. Dopiero po upływie tak długiego czasu firma zdecydowała się na kampanię reklamową. W telewizji pojawiły się reklamy firmy promujące produkty w najlepszych cenach. Zastanawiające jednak jest dlaczego prężnie rozwijający się supermarket, budujący obiekty w całej Polsce dopiero teraz wkracza w świat reklamy telewizyjnej?

Dzisiejszy rynek zasypywany jest z każdej strony różnego rodzaju reklamami, bilbordami, tabloidami. Firma Kaufland chodź tak znana nie mogła nie ulec prawom rynku. Każdy z marketów wydaje własną gazetkę promocyjną, która jest roznoszona przez firmy dystrybucji reklamy. W gazetce promocyjnej znajdują się artykuły w najbardziej atrakcyjnych cenach, nowości, czy chociażby okazje. Nie zawsze gazetka dociera w każdy zakątek miasta, aby wszyscy mogli wiedzieć co aktualnie znajduje się w danym markecie w najlepszej cenie.

 
Dzięki reklamie telewizyjnej odbiorca bez wychodzenia z domu ma możliwość zapoznania się chociaż w części z aktualną promocją. Oprócz tego twórcy reklamy kuszą swoich potencjalnych kupców do przyjścia właśnie do nich. Wiele osób nie ma pojęcia o tym czy dany supermarket jest dostępny w ich mieście. W reklamie niejednokrotnie umieszczana jest informacja o nowo powstałych sklepach, dzięki czemu odbiorcy mogą dokonać wyboru sklepu, w którym chcą zrobić zakupy. 



Pozostaje jeszcze rozróżnienie sklepów pomiędzy dyskontem a supermarketem. Dyskonty oferują produkty w jak najniższych cenach. Supermarkety stawiają na ilość, pełny asortyment oraz jak największą ekspozycję. Obecnie firma Kaufland przeszła transformację z supermarketu w dyskont.

Brak komentarzy: