Serwis internetowy www.youtube.com opublikował listę najchętniej oglądanych reklam. W tym zestawieniu definitywnie wygrywa firma Old Spice, który doczekał się setek przeróbek włączając to oficjalną przeróbkę z motywem z Ulicy sezamkowej.
Top 10 rozpoczyna reklama adidasa, która została okrzyknięta jedną z najlepszych reklam na świecie. Zagrały w niej takie sławy jak: David Beckham, Daft Punk, Snoop Dogg, Franz Beckenbauer, Noel Gallagher, Ian Brown, Ciara, Jay Baruchel, DJ Neil Armstrong
10.adidas Originals – Star Wars™ Cantina 2010 (4,7ml wyświetleń)
- Piggy: GEICO Commercial (6,2ml wyświetleń)
- Doritos®: Crash the Super Bowl 2010 Winner: House Rules (Doritos) (6,5 ml wyświetleń)
7. NEW E*TRADE Baby: Girlfriend (6,5 ml wyświetleń)
6.Toyota: Swagger Wagon (7,5 ml wyświetleń)
- Amazing Roger Federer trickshot on Gillette ad shoot (7,7 ml wyświetleń)
Również świetną reklamą może poszczycić się firma TipEX (produkująca korektory). Filmik nosi nazwę „NSFW: A hunter shoots a bear!” i jest swego rodzaju wideo-text-przygodą. Widz poprzez wpisanie czasownika w puste miejsce w zdaniu „A hunter …… a bear” decyduje co myśliwy i niedźwiedź mają zrobić. Można dostać śmieszne wyniki podczas wpisania „piss on” czy też „smoke a weed”.
- NSFW. A hunter shoots a bear! (13,1 ml wyświetleń)
- Ken Block’s Gymkhana: THREE, Part 2; Ultimate Playground; l’Autodrome, France(ponad 17 mln wyświetleń) – podbił serca internautów talentem w jeździe samochodem sportowym – szczególnie w tzw. Drifcie ;) Jeździ perfekcyjnie swoim sportowym Fordem.
- Nike Commercial: Write The Future (21ml wyświetleń)W pierwszym tygodniu kampanii trzyminutowe wideo "Write the future" zgromadziło 7,8 miliona widzów. To więcej, niż ponury klip z Tigerem Woodsem.W klipie wystąpiły gwiazdy piłki nożnej, między innymi Didier Drogba, Wayne Rooney, Franck Ribery i Christiano Ronaldo.
1. Old Spice: The Man Your Man Could Smell Like
Old Spice | The Man Your Man Could Smell Like (ponad 25 mln wyświetleń) – firma nakręciła reklamę dezodorantu, oświadczając że dokonano tego bez efektów specjalnych.
Mottem ludzi reklamy jest hasło; "trzeba przyciągnąć uwagę". Przyciągnięcie uwagi przy braku przekazu jest cecha charakterystyczną ”kreatywnej” reklamy. Jeśli usuniesz wszystko co stoi na drodze wartości rozrywkowej spotu reklamowego, tworzysz „czyste” dzieło sztuki reklamy.Takie właśnie są reklamy, które zdobywają nagrody. Jednak nie zawsze kreatywność i popularność reklamy idą w parze ze wzrostem sprzedaży.
www.youtube.pl
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8852452,Najpopularniejsze_reklamy_na_YouTube_w_2010_roku,,ga.html
www.youtube.pl
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8852452,Najpopularniejsze_reklamy_na_YouTube_w_2010_roku,,ga.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz