"Reklama jest dziedziną, w której liczy się każdy dobry pomysł, prowadzący do świadomości klienta". Taką funkcję świetnie spełniają przedmioty codziennego użytku. Można by więc śmiało stwierdzić, że do produktów takich zalicza się oczywiście kalendarz. Wielu ludzi zaczyna się za nimi rozglądać, gdy poczuje nadejście nowego roku. Może nie jest to przedmiot niezbędny, jednak znacznie ułatwia egzystencję.Dlaczego to właśnie kalendarz jest
dobrym sposobem na reklamowanie się?
Przede wszystkim należy podkreślić, że niezależnie od swojej formy kalendarze są produktami wielokrotnego użytku. Niewielkie, przypominające wizytówki mieszczą się akurat do portfela czy kieszeni. Łatwo i szybko możemy po nie sięgnąć w celu sprawdzenia bardziej odległej daty. Równie mocno na psychikę mogą oddziaływać kalendarze plakatowe i trójdzielne, których najważniejszym zadaniem jest przyciągnięcie naszej uwagi. Ze względu na swój duży format mogą w ciekawy i często oryginalny sposób manewrować reklamą.
Zalety tego typu reklamy:
kalendarz świetnie sprawdza się jako część kampanii reklamowej
może być on swego rodzaju uzupełnieniem
często prowadzi on do poszerzania naszej wiedzy na temat produktu

odbiorca kojarzy wizerunek produktu z zamieszczoną w kalendarzu grafiką
ludzie korzystają z kalendarza, jako produktu istotnego w codziennym życiu, reklama trafia do nich "dodatkowo"
- kalendarze zajmują niewiele miejsca, te mniejsze często możemy gdzieś dostać za darmo
- ich wyprodukowanie nie pociąga za sobą dużych kosztów
jest to dobra reklama dla drobnych firm, których nie stać na droższą reklamę
Każdy z nas lubi dostać prezent

Kalendarze w służbie charytatywnej

Wykorzystane źródła:
1 komentarz:
Kalendarze reklamowe to też jakaś forma reklamy, fajnie sprawdzają się jako gadżety firmowe, przynajmniej w mojej firmie:) Może i tu zainteresują was takie propozycje od pieczatki-polastudio.pl, również notesy, pieczątki.
Prześlij komentarz