Mam tutaj na myśli reklamę na zewnętrznej powierzchni autobusu. Trójwymiarowe kształty przyciągają oko odbiorcy, o którego w tym przypadku dość łatwo, gdyż reklama w takiej formie dociera do bardzo dużej liczby ludzi, szczególnie w dużych miastach. Taka forma maksymalizuje zarówno swój zasięg jak i liczbę powtórzeń. Zapewnia ciągłość owych powtórzeń przez 24 godziny na dobę. Inne nośniki reklamowe można ignorować: nie oglądać, nie otwierać, przełączyć, wyłączyć, natomiast reklamy ulicznej nie da się wyłączyć. Jest tańsza i dużo bardziej skuteczna niż reklamy radiowe czy prasowe. Powierzchnia na tyle autobusu jest świetnie widoczna dla osób znajdujących się za pojazdem, bok autobusu natomiast doskonale widać z przeciwnej strony ulicy oraz we wszystkich sytuacjach, kiedy autobus jest naprzeciwko odbiorców. Podsumowując, taka reklama dociera do wszystkich bez wyjątku, przyciąga uwagę i co chyba najistotniejsze, działa.
Uwagę budzi ogromna pomysłowość twórców reklam. Poniżej przedstawiam kilka, według mnie, najlepszych reklam na zewnętrznych powierzchniach autobusów:
Zwykła reklama: Systemy okienne Veka
Zoo w Kopenhadze
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz