Również w Polsce nie brakuje gwiazd, które nawiązały współpracę
z firmą. W grudniu 2006 roku z okazji 15-lecia Avon w Polsce, ambasadorką marki została Magdalena Cielecka.
Aktorka nie tylko pełniła funkcję rzecznika dla kluczowych linii kosmetyków,
ale również wspierała wizerunkowo wydarzenia związane z piętnastym jubileuszem
działalności firmy w Polsce, a ponadto wspierała społeczny program firmy Wielka
Kampania Życia – Avon kontra Rak Piersi. Z okazji 20. rocznicy obecności na
polskim rynku wybrano dwie gwiazdy: Edytę Herbuś, która jest twarzą perfum
Infinite Moment, natomiast Joanna Koroniewska ma za zadanie promowanie
kosmetyków z serii Solutions. Ta ostatnia, w ramach promocji, odwiedza wybrane
Centra Obsługi Konsultantek w całej Polsce.
Na wielką uwagę zasługuje Wielka Kampania Życia – Avon
kontra Rak Piersi. Od 14 lat Avon Cosmetics Polska współorganizuje ogólnopolską
akcję propagującą profilaktykę raka piersi. Również to przedsięwzięcie
wspierają gwiazdy: Marta i Joanna Krupa, Paulina i Agata Młynarskie, Natalia i
Paulina Przybysz, natomiast patronat honorowy sprawuje pani Anna Komorowska
oraz prezydent Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Co ciekawe, również mężczyźni zostali zaangażowani w
podobną akcję. „Adam – Mężczyźni kontra Rak Piersi” ma zachęcać panów do tego,
by dbali o swoje kobiety i przypominali im, jak ważne są badania
profilaktyczne. Akcję wspiera m.in. aktor Tomasz Ciachorowski, muzyk Łukasz
Zagrobelny oraz projektant mody Tomasz Ossoliński.
Wielką zaletą firmy są własne laboratoria. Jedne z
najnowocześniejszych na świecie Laboratoria Badań i Rozwoju Avon w Suffern są sercem
firmy i wyznacznikiem innowacyjności.
Nad nowymi technologiami pracuje tam dziś ponad 300 specjalistów w
dziedzinach biologii, chemii, farmokologii czy modelowania molekularnego.
Działający przy laboratorium Instytut Innowacji i
Technologii Anew wyznacza nowe kierunki w rozwoju przemysłu kosmetycznego. Avon,
jako pierwszy na świecie, m.in. wprowadził na rynek kosmetyki wykorzystujące
generację skoncentrowanych alfa-hydroksylowych kwasów, wcześnie stosowanych
wyłącznie w gabinetach medycznych, odkrył kompleks odnowy komórkowej Rejuvi
Cell, wprowadził przełomową technologię Glycation- Reversing, która umożliwia
odwrócenie procesu utwardzania się struktur białkowych w skórze, zastosował w
swoich kosmetykach kwas hialuronowy o czystości dermatologicznej. Ponadto
koncern jako pierwszy ustabilizował czystą postać witaminy A oraz
skoncentrowaną witaminę C w produktach przeciwstarzeniowych, ogłosił zakończenie
testowania produktów na zwierzętach, zastępując je metodami in vitro oraz in
vivo.
Avon odnosi w Polsce wiele sukcesów. W naszym kraju 17 razy do roku ukazuje się
nowy katalog, który jest podstawowym kanałem promocji produktów. Jest on
również dostępny na stronie www, która jest bardzo przyjazna dla klientów. W
2007 roku na polskim rynku pojawiła się nowa sieć komórkowa MyAvon, która
oferowała najtańszy starter, a dla użytkowników darmowe kosmetyki. To pierwsza
tego typu inicjatywa firmy.
W Polsce Avon jest liderem w kategoriach: pielęgnacja
cery i ciała, kremy do rąk, kosmetyki do makijażu, żele pod prysznic i produkty
do kąpieli. W ciągu swojego istnienia na polskim rynku Avon zdobył pozycję
lidera. Już w 2006 roku obroty sięgnęły 800milionów złotych. Produkty firmy
doceniane są nie tylko przez klientki, ale również przez jury plebiscytów i
konkursów kosmetycznych. Doskonałość Roku, Prix the Beauty, Oskar Kosmetyków –
to tylko niektóre nagrody przyznane marce. Avon zdobywa również wiele nagród
biznesowych, jest też doceniany jako marka.
Jednak to, co najbardziej przyciąga klientki, to
atrakcyjna oferta wysokiej jakości produktów oraz możliwość rozwoju zawodowego
i zdobywanie niezależności finansowej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz