niedziela, 15 kwietnia 2012

Wizerunek marki Avon cz.II



Również w Polsce nie brakuje gwiazd, które nawiązały współpracę z firmą. W grudniu 2006 roku z okazji 15-lecia Avon w Polsce,  ambasadorką marki została Magdalena Cielecka. Aktorka nie tylko pełniła funkcję rzecznika dla kluczowych linii kosmetyków, ale również wspierała wizerunkowo wydarzenia związane z piętnastym jubileuszem działalności firmy w Polsce, a ponadto wspierała społeczny program firmy Wielka Kampania Życia – Avon kontra Rak Piersi. Z okazji 20. rocznicy obecności na polskim rynku wybrano dwie gwiazdy: Edytę Herbuś, która jest twarzą perfum Infinite Moment, natomiast Joanna Koroniewska ma za zadanie promowanie kosmetyków z serii Solutions. Ta ostatnia, w ramach promocji, odwiedza wybrane Centra Obsługi Konsultantek w całej Polsce.


Na wielką uwagę zasługuje Wielka Kampania Życia – Avon kontra Rak Piersi. Od 14 lat Avon Cosmetics Polska współorganizuje ogólnopolską akcję propagującą profilaktykę raka piersi. Również to przedsięwzięcie wspierają gwiazdy: Marta i Joanna Krupa, Paulina i Agata Młynarskie, Natalia i Paulina Przybysz, natomiast patronat honorowy sprawuje pani Anna Komorowska oraz prezydent Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz.



Co ciekawe, również mężczyźni zostali zaangażowani w podobną akcję. „Adam – Mężczyźni kontra Rak Piersi” ma zachęcać panów do tego, by dbali o swoje kobiety i przypominali im, jak ważne są badania profilaktyczne. Akcję wspiera m.in. aktor Tomasz Ciachorowski, muzyk Łukasz Zagrobelny oraz projektant mody Tomasz Ossoliński.

Wielką zaletą firmy są własne laboratoria. Jedne z najnowocześniejszych na świecie Laboratoria Badań i Rozwoju Avon w Suffern są sercem firmy i wyznacznikiem innowacyjności.  Nad nowymi technologiami pracuje tam dziś ponad 300 specjalistów w dziedzinach biologii, chemii, farmokologii czy modelowania molekularnego.

Działający przy laboratorium Instytut Innowacji i Technologii Anew wyznacza nowe kierunki w rozwoju przemysłu kosmetycznego. Avon, jako pierwszy na świecie, m.in.  wprowadził na rynek kosmetyki wykorzystujące generację skoncentrowanych alfa-hydroksylowych kwasów, wcześnie stosowanych wyłącznie w gabinetach medycznych, odkrył kompleks odnowy komórkowej Rejuvi Cell, wprowadził przełomową technologię Glycation- Reversing, która umożliwia odwrócenie procesu utwardzania się struktur białkowych w skórze, zastosował w swoich kosmetykach kwas hialuronowy o czystości dermatologicznej. Ponadto koncern jako pierwszy ustabilizował czystą postać witaminy A oraz skoncentrowaną witaminę C w produktach przeciwstarzeniowych, ogłosił zakończenie testowania produktów na zwierzętach, zastępując je metodami in vitro oraz in vivo.



Avon odnosi w Polsce wiele sukcesów.  W naszym kraju 17 razy do roku ukazuje się nowy katalog, który jest podstawowym kanałem promocji produktów. Jest on również dostępny na stronie www, która jest bardzo przyjazna dla klientów. W 2007 roku na polskim rynku pojawiła się nowa sieć komórkowa MyAvon, która oferowała najtańszy starter, a dla użytkowników darmowe kosmetyki. To pierwsza tego typu inicjatywa firmy.

W Polsce Avon jest liderem w kategoriach: pielęgnacja cery i ciała, kremy do rąk, kosmetyki do makijażu, żele pod prysznic i produkty do kąpieli. W ciągu swojego istnienia na polskim rynku Avon zdobył pozycję lidera. Już w 2006 roku obroty sięgnęły 800milionów złotych. Produkty firmy doceniane są nie tylko przez klientki, ale również przez jury plebiscytów i konkursów kosmetycznych. Doskonałość Roku, Prix the Beauty, Oskar Kosmetyków – to tylko niektóre nagrody przyznane marce. Avon zdobywa również wiele nagród biznesowych, jest też doceniany jako marka.



Jednak to, co najbardziej przyciąga klientki, to atrakcyjna oferta wysokiej jakości produktów oraz możliwość rozwoju zawodowego i zdobywanie niezależności finansowej.

Brak komentarzy: