Jednym z najbardziej
popularnych i zarazem największych w Polsce sklepów detalicznych
jest Biedronka.
Obecnie zakupów można dokonać w ponad 1900
sklepach zlokalizowanych na terenie 700 miast w kraju. Firma ta
zatrudnia ponad 37 tys. pracowników i jest jedną z najbardziej
cenionych polskich marek, czego dowodem jest trzyktorne nagrodzenie
prestiożowym tytułem Superbrands. Ponadto w roku 2011 dziennik
"
Rzeczpospolita " uznał ją za piątą Najcenniejszą Polską
Markę.
Z czym się kojarzy Biedronka i w jaki sposób
przyciąga do siebie klientów?
Większość z nas wiąże
ją z telewizyjnym hasłem " codziennie niskie ceny ". Idąc
do Biedronki spotykamy się z faktycznie niskimi cenami produktów.
Dzieje się tak dlatego, że są one uzyskiwane przez własny system
dystrybucji, minimalizując tym samym koszty transportu. Niektóre
produkty znanych marek dostarczają do sklepu specjalne wesje swoich
produktów jak np. butelka Coca Coli o pojemności 1,75 litra , wafle
Princessa w sześciopakach oraz napój Frugo 300ml. Biedronka jest
również kojarzona ze świeżymi, wysokiej jakości produktami.
Aby zachęcić do kupna
swoich produktów Biedronka stawia oprócz tradycyjnych gazetek
promocyjnych i swojej strony internetowej również na reklamy
telewizyjne. Jest ich wiele i wszystkie kojarzą się pozytywnie.
Reklama: " polskie
produkty – jak one śpiewają " jest skierowana do młodszego,
jak i starszego pokolenia. Potrafi rozbawić widza i przykuć jego
uwagę na dłużej. A wszystko po to, by zareklamować świeże,
soczyste produkty. Nic tylko biec do Biedronki:)
Od 16.01 postawiono na
akcję reklamową we wszystkich mediach. Wprowadzono kilka istotnych,
a zarazem ciekawych zmian. Po pierwsze można się spotkać z nowym
hasłem sklepu, jakim jest: „ Daj się zaskoczyć jakością
Biedronki ”. Ponadto udoskonalono jej logotyp, który ma być
bardziej nowoczesny i trójwymiarowy. Slogan firmowy „Codziennie
niskie ceny” nieco przesunięto, a sama biedronka jest bardziej
zadowolona i roześmiana. W sklepach pojawia się również inny
wystrój i rozmieszczenie artykułów. Produkty świeże takie jak
nabiał czy pieczywo mają być bardziej wyeksponowane. Ma to
usprawnić poruszanie się klientów po placówkach, sprawiając im
tym samym przyjemność z robienia zakupów.
Co więcej Biedronka
posiada sieć telefonii komórkowej TuBiedronka oferującej tanie
doładowania.
Dnia 29 czerwca 2010 roku
w Warszawie podpisano umowę pomiędzy Jerónimo Martins a PZPN.
Zadecydowano wówczas, że będzie oficjalnym sponsorem Reprezentacji
Polski, reprezentacji juniorskich oraz Pucharu Polski.
Czym jeszcze zaskoczy nas Biedronka?
Źródło:
wikipedia.pl
biedronka.pl
grafika google
youtube.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz