sobota, 21 kwietnia 2012

O Biedronce...


Jednym z najbardziej popularnych i zarazem największych w Polsce sklepów detalicznych jest Biedronka.

Obecnie zakupów można dokonać w ponad 1900 sklepach zlokalizowanych na terenie 700 miast w kraju. Firma ta zatrudnia ponad 37 tys. pracowników i jest jedną z najbardziej cenionych polskich marek, czego dowodem jest trzyktorne nagrodzenie prestiożowym tytułem Superbrands. Ponadto w roku 2011 dziennik
" Rzeczpospolita " uznał ją za piątą Najcenniejszą Polską Markę.

Z czym się kojarzy Biedronka i w jaki sposób przyciąga do siebie klientów?

Większość z nas wiąże ją z telewizyjnym hasłem " codziennie niskie ceny ". Idąc do Biedronki spotykamy się z faktycznie niskimi cenami produktów. Dzieje się tak dlatego, że są one uzyskiwane przez własny system dystrybucji, minimalizując tym samym koszty transportu. Niektóre produkty znanych marek dostarczają do sklepu specjalne wesje swoich produktów jak np. butelka Coca Coli o pojemności 1,75 litra , wafle Princessa w sześciopakach oraz napój Frugo 300ml. Biedronka jest również kojarzona ze świeżymi, wysokiej jakości produktami.



Aby zachęcić do kupna swoich produktów Biedronka stawia oprócz tradycyjnych gazetek promocyjnych i swojej strony internetowej również na reklamy telewizyjne. Jest ich wiele i wszystkie kojarzą się pozytywnie.



Reklama: " polskie produkty – jak one śpiewają " jest skierowana do młodszego, jak i starszego pokolenia. Potrafi rozbawić widza i przykuć jego uwagę na dłużej. A wszystko po to, by zareklamować świeże, soczyste produkty. Nic tylko biec do Biedronki:)



Od 16.01 postawiono na akcję reklamową we wszystkich mediach. Wprowadzono kilka istotnych, a zarazem ciekawych zmian. Po pierwsze można się spotkać z nowym hasłem sklepu, jakim jest: „ Daj się zaskoczyć jakością Biedronki ”. Ponadto udoskonalono jej logotyp, który ma być bardziej nowoczesny i trójwymiarowy. Slogan firmowy „Codziennie niskie ceny” nieco przesunięto, a sama biedronka jest bardziej zadowolona i roześmiana. W sklepach pojawia się również inny wystrój i rozmieszczenie artykułów. Produkty świeże takie jak nabiał czy pieczywo mają być bardziej wyeksponowane. Ma to usprawnić poruszanie się klientów po placówkach, sprawiając im tym samym przyjemność z robienia zakupów.





Co więcej Biedronka posiada sieć telefonii komórkowej TuBiedronka oferującej tanie doładowania.
Dnia 29 czerwca 2010 roku w Warszawie podpisano umowę pomiędzy Jerónimo Martins a PZPN. Zadecydowano wówczas, że będzie oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski, reprezentacji juniorskich oraz Pucharu Polski.

Czym jeszcze zaskoczy nas Biedronka?


Źródło:

wikipedia.pl
biedronka.pl
grafika google
youtube.com



Brak komentarzy: