Euro 2012 stało się dla wielu marek pomysłem na reklamy. Obecnie przez media przelewa się fala popierania biało-czerwonych. Co chwila ukazuje się spoty, które podkreślają związek z mistrzostwami. Zwracają uwagę na swój udział w sponsorowaniu polskiej drużyny piłkarskiej. Skutecznym sposobem dotarcia do odbiorców jest właśnie sponsoring sportowy, który umożliwia przypisanie pozytywnych cech związanych ze sportem danej marce. W oparciu o Euro 2012 prezentują się zarówno marki spożywcze, piwowarskie, telekomunikacyjne oraz sklepy i restauracje. Wśród firm, które podpisały globalne umowy sponsorskie na EURO 2012 są: Adidas, Castrol, Coca-Cola, Hyundai/Kia, Carlsberg, McDonald’s, Sharp, Orange, Canon i Continental. Krajowymi sponsorami są: E.Wedel, Bank Pekao SA i MasterCard.
MCDonald’s
McDonald's reklamuje się przez akcje „Dziecięca Eskorta McDonald's”. Dzięki której ponad 200 dzieci z całej Polski wyprowadzi na stadiony piłkarzy podczas tegorocznych Mistrzostw Europy. Aby wziąć udział w tej akcji trzeba oczywiście przyjść do McDonald's. Dokonać zakupu zestawu i można liczyć na los ponieważ to czy dziecko weźmie w niej udział zależy od zdrapki. Wiele dzieci, a także ich rodzice marzą o tym by dzieci mogły znaleźć się na stadionie i poprowadzić piłkarzy.
E. Wedel
https://wygrajbilety.wedel.pl/?gclid=CN7e54mztq8CFQpb3wodVUhkkg |
Carlsberg
Tu podobnie jak w przypadku Wedla, marka proponuje nam zdobycie biletów na mistrzostwa. To niepowtarzalna okazja promocji marki Carlsberg, która jest młoda na rynkach Europy Wschodnie. Etykieta na butelce także ma znaczek Euro 2012.
http://www.carlsberg.pl/ |
Coca Cola
Coca-Cola, jako oficjalny sponsor Euro 2012, przygotowała dla konsumentów nowa loterie, w których będzie można wygrać bilety na mecze mistrzostwa 2012. Aby wygrać należy zakupić specjalny produkt Coca Coli. Również zobaczyć możemy reklamy ukazujące jak ten napój zmienia kibiców na lepsze. Główne hasło marki to "wpadnijmy w piłkoszał"
Obecnie w sklepach panuje czerwono-białe szaleństwo. Na pułkach możemy spotkać specjalnie serie słodyczy, serków, napoi czy chipsów.Czy "piłkoszał" dopadnie wszystkich?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz