We współczesnym świecie, coraz częściej w reklamach są
używane chwyty erotyczne. Telewizja czy prasa chcąc przyciągnąć wzrok i uwagę
faceta, wykorzystuje jego słaby punkt. U Każdego faceta który zobaczy kawałęk
odkrytej damskiej pupy, biustu lub gest erotyczny w reklamie włącza się
spostrzegawczość, ciekawość, zainteresowanie objawiając się wybałuszeniem oczu
i „ślinotokiem” z jamy ustnej lub z innych części ciała. :p
Przykładem takiej reklamy, jest reklama lodów Koral, w
której występuje znana piosenkarka Doda. Pokazana jest Doda jak je loda.
Erotyzmem nie jest sama ona, lecz to w jaki sposób go zjada. Facet po po
zobaczeniu takiej reklamy, będąc w sklepie i chcąc kupić loda na pewno kupi
loda firmy Koral. Patrząc na duży wybór firm produkujących lody, marka Koral od
razu rzuci się w oczy i przypomni się Doda.
Drugim
przykładem jest firma Simplus. Wypuściła kilka lat temu reklamę o zabarwieniu
erotycznym. Pokazana jest dorodna kobieta z ceną usługi sieci na dekolcie, jak
idzie przez korytarz uwydatniając swoje owoce. Taka reklama od razu przyciąga
uwagę mężczyzny. Także utkwi w pamięci.
Reklamy o
zabarwieniu erotycznym, są jedną metodą z miliona innych docierającą trafnie do
swoich przyszłych klientów. Za każdym razem oglądając taką reklamę zwracamy na nią
szczególniejszą uwagę, niż na inne i pozostają nam w pamięci na długo. Narzekamy
na reklamy, ale te, akurat miło się ogląda. Mogły być emitowane na okrągło. Ale i tak będziemy je oglądać tak, jakbyśmy ją widzieli pierwszy raz w życiu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz