Jak wynika z raportu Wirtulanemedia.pl Serce i Rozum to
najlepsi w ostatnich latach brand heroes polskich reklam.
Serce i Rozum od prawie dwóch lat reklamują TP. Dzięki temu,
że spoty są śmieszne i intrygujące, często z niedomówieniami, widzowie są
przekonani o samych zaletach Telekomunikacji Polskiej.
Wykorzystanie serca i rozumu na pewno nie jest przypadkowe –
serce odzwierciedla emocjonalne podejście do zakupów, a rozum to zdrowy
rozsądek i logiczne decyzje. Efekty sondażowe mówią same za siebie – 600 tys.
fanów na Facebooku pod koniec 2011 roku.
Kampania TP jest nastawiona na dostarczanie rozrywki – tak,
jak produkty, które reklamuje.
Tylko w ciągu pierwszego roku powstało 16 reklam.
Popularność Serca i Rozumu jest tak duża, że stworzono spoty emitowane
jedynie w Internecie, mające budować jeszcze większe zainteresowanie.
Aby umocnić przekaz do każdej zakupionej oferty w TP dodawano
maskotki Serca i Rozumu, pluszowe odpowiedniki reklamowych ulubieńców.
Telekomunikacja Polska nie zawsze jednak gra czysto. W jednej
z reklam ewidentnie naśmiewają się z Netii i Tomasza Kota.
Jednak nikt nie zaprzeczy, że spot „FunPack HD” to jeden z
najlepszych pomysłów twórców kampanii reklamowej z udziałem Serca i Rozumu, a „Mam
piloto, mam laptopo” to hit roku.
Wydawałoby się, niegroźne reklamy, w których głównymi
bohaterami są pluszowe maskotki. Jednak nawet Serce i Rozum zostały zdjęte z
anteny po tygodniu emisji tej oto reklamy:
A pogotowie techniczne w Neostradzie mimo, że reklamuje swoje szybkie usługi, tak naprawdę każe czasem czekać na siebie tygodniami...
Na koniec jedna z najlepszych reklam z Sercem i Rozumem (Niestety nie emitowana w telewizji).
Czy kierujesz się sercem czy rozumem, kampania reklamowa Serca i Rozumu na pewno Ci się spodoba.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz