I choć wydawać by się mogło, że mimo panującego trendu niemieckich samochodów na europejskich ulicach Polska troszkę odstaje i dominuje u nas nasz Fiat czy Czeska Skoda to jednak rankingi pokazujące czego szukają obywatele naszego kraju pokazują zupełnie co innego.
Chodzi oczywiście tak jak już wspomniałem o marki które są pożądane przez społeczeństwo danego kraju a nie które są najczęściej kupowane. Tylko czy właśnie poziom zamożności obywateli w Polsce nie jest odzwierciedleniem tego na jakie samochody możemy sobie pozwolić? Według mnie zdecydowanie to jest główny powód kupowania zdecydowanie tańszego punto czy fabii.
Tylko na czym tak naprawdę polega fenomen takich koncernów? Jako jedyne mają cztery koła i silnik? Oczywistym jest, że nie. Oczywiście wielką sprawą jest kwestia np. bezpieczeństwa podczas wypadku i przywołując raport firmy Euro Cnap to właśnie VW Golf zmiażdżył konkurencje pod tym względem to jednak nie jest to jedyny wyznacznik a w innych 1-szym miejscem różnie marki się przecież wymieniają.
Dlatego uważam, że największy wpływ na popularność i dążenie do kupna danej marki auta zależy głównie od budowania swojego wizerunku i reklamy. Spece od marketingu starają się zrobić wszystko aby zapaść w pamięć potencjalnych klientów a że ludzie już dużo widzieli muszą się nieźle nagłowić. Dam przykład reklamy, która według mnie jest idealna i pokazuję, że Volkswagen wie jak robić reklamy.
Natomiast obejrzany przez 4mln internautów w ciągu zaledwie dwóch dni spot reklamowy jest kolejnym dowodem na fenomen VW. Pokazuje, że Darth Wader jest wiecznie żywy a reklama jest najprościej mówiąc fajna. Oto ona.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz