poniedziałek, 23 maja 2011

Reklamy pod nogami


Inny rodzaj reklamy- reklamy a podłodze, można stosować praktycznie wszędzie: w miejscach sprzedaży i salonach usługowych, na stacjach metra, na dworcach kolejowych i autobusowych, na stacjach benzynowych, podczas targów, na podłogach w pływalniach, w centrach SPA, a nawet na dnie basenów.

Jak wykazują badania, osoby dokonujące zakupów więcej uwagi zwracają na podłogę niż na otoczenie. Dlatego dziś reklamę na podłogach można spotkać praktycznie wszędzie, na każdej podłodze w środku jak i na zewnątrz (w przypadku np. różnych eventów i imprez sportowych czy koncertów)



Istnieje szeroki wybór jeśli chodzi o materiały przeznaczone do indoorowych działań reklamowych na podłogach. Stosuje się np. folię samoprzylepną zabezpieczoną antypoślizgowym laminatem lub, tam gdzie ie można wykorzystać folii, stosuje się nośniki bez kleju- dokładnie takie jak wykładziny dywanowe. Najbardziej popularnym rozwiązaniem są laminaty podłogowe. Folie ochronne o tym zastosowaniu nie mogą być tylko przezroczyste, aby reklama była widoczna, ale muszą być także bezpieczne. Nie może dojść do wpadki spowodowanej poślizgnięciem podczas przechodzenia po takiej folii. Z tego powodu nie są one gładkie, ale mają strukturalne powierzchnie. Posiadają także certyfikat odporności na poślizg.



Ciekawym produktem do działań marketingowych są wykładziny podłogowe. Są interesującym rozwiązaniem np. na targi. Mają one taką samą grubość i twardość jak standardowe wykładziny dywanowe. Z tą różnicą, że można na nich drukować. Można je stosować na pokazach mody, w salonach sprzedaży, podczas eventów itd. Ponieważ wykładziny nie mają kleju, można je stosować wielokrotnie.

Brak komentarzy: