Nadawca powinien być atrakcyjny pod względem wieku,płci, klasy społecznej czy też stylu życia. Powoduje to, że telewidz pragnie się z nim identyfikować.
Reklama AXE z Borysem Szycem
Wiarygodność to kolejna cecha, która powinien posiadać nadawca w reklamie. Problem wiarygodności dotyka wiele reklam. Ich skuteczność jest bardzo niska, a to dlatego, że wykorzystani w nich aktorzy, którzy do końca nie są wiarygodni dla odbiorców. Reklamy tego typu,przyciągają uwagę widza, lecz to co pozostaje w jego pamięci, to jedynie człowiek pokazujący się na ekranie telewizora,a nie prezentowany produkt.
Reklama Lexus z Pawłem Małaszyńskim
Wykorzystywanie gwiazd kina,sportu czy muzyki spełnia kilka warunków. Ktoś znany skuteczniej przyciąga uwagę widza. Celebryci są lubiani i należą do nieco innego świata, niż ten, który nas otacza. Zazwyczaj celebryci demonstrują działanie danego produktu, np. przeprowadzają wywiad z kimś, kto jest zadowolony z jego działania. Opisują korzyści jakie może nam przynieść zakup danej rzeczy. dobrze dopasowana gwiazda, do odpowiedniej marki daje gwarancje skuteczności reklamy.
Reklama Vizir z Zygmuntem Chajzerem
Reklama Banku PKO z Szymonem Majewskim
Istotnym elementem, który buduje pozytywną otoczkę wokół danej marki są emocje.
Często reklama nie koncentruje się na samym produkcie, lecz na przedstawionym użytkowniku, który prezentuje pewien styl życia. Przykładem takiej kategorii, mogą być reklamy Coca-Coli. Ważną rolę odgrywa muzyka w reklamach tego typu.
Reklama Coca- Coli
Reklama Coca-Coli
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz