Zabarwienie spotów reklamowych erotyzmem nikogo już nie dziwi. Podszyte seksem może być dosłownie wszystko. Również produkty, które są przeznaczone także dla dzieci, a godziny emisji materiału to niekoniecznie czas po 22.
Ponętne kobiety często pojawiają się w telewizyjnych materiałach reklamowych. Kuszą swoim pięknym ciałem i namawiają do kupna mniej lub bardziej potrzebnego produktu. Erotyzm przejawia się także w reklamie produktów spożywczych. Seksowna kobieta reklamująca lody? Czemu nie. Sukces murowany.
ZAWSZE JEST PORA NA LODY KORAL
Na pomysł zatrudnienia seksownej wokalistki wpadli twórcy reklamy lodów firmy Koral. Doda, bo o niej mowa, bardziej rozebrana niż ubrana reklamuje produkt, nie oszukujmy się – średniej jakości. Jednak długie nogi, kusa sukienka , czerwone paznokcie czy wyzywający makijaż ewidentnie odwracają uwagę odbiorcy od samego produktu.
Reklama jest skierowana głównie do mężczyzn. Którego z panów nie rozpali taka kobieta, do tego zachowująca się bardzo prowokacyjnie? Hojność matki natury połączona z odpowiednią stylizacją i płeć męska wariuje. Ach ta fizyczność. Jak widać, twórcy spotów reklamowych także uważali na lekcjach biologii.
POCZUJ SIĘ TAK DOBRZE, JAK JA
Duże i gorące usta pochłaniające z niepohamowaną zachłannością zamrożoną wanilię, odpadające kolejne kawałki czekolady etc. Nie obejdzie się bez kuszącego oblizywania palców. Wyginająca się niczym kocica wokalistka sprawia wrażenie bardzo rozpalonej. Czyżby lody Koral były w stanie ostudzić jej temperament?
A PO CIĘŻKIM DNIU...
... czas na odpoczynek. Doda w reklamie lodów Koral wraca wykończona do domu, powoli się rozbiera i kieruje się w stronę łazienki. Tam możemy podziwiać jej wdzięki okryte jedynie pianą z płynu do kąpieli. Zrelaksowana i nowo narodzona wokalistka ubrana w kusą haleczkę wije się na łóżku, a następnie zahacza o kuchnię, wyjmuje z lodówki reklamowany produkt, by już za chwilę poczuć rozkosz tego smaku. Spot był emitowany tylko godzinie 22. Jednak czy to aby na pewno reklama lodów, czy może już materiał promocyjny filmu pornograficznego?
A TERAZ... ZAŚPIEWAM WAM DO LODA
Tak, tak... Doda dorobiła się własnego loda. Otóż, na potrzeby kampanii promocyjnej firma Koral stworzyła kolejny produkt. Lód w kształcie mikrofonu swoją nazwę otrzymał od pseudonimu promującej go wokalistki.
Podczas jednej z prób Doda nagle odmawia dalszego występu do zwykłego mikrofonu. Protestując krzykiem podbiega do kogoś z obsługi i sięga po lodowy mikrofon. Teraz może kontynuować nagranie.
Wcześniej wspominałam, że ta kampania była skierowana głównie do mężczyzn. Ale nie tylko. Adresatkami były także małe dziewczynki, które marzą o tym być choć raz poczuć się jak ich królowa. „To jest to, co zmieni Twój świat!” – śpiewa ich idolka. Niezły zabieg, co? Młoda, jeszcze nieukształtowana psychika nastolatki zakoduje, że aby być tak piękną i uzdolnioną jak Doda, wystarczy zacząć jeść reklamowane przez nią lody. Spot można śmiało uznać za odpowiedzialny, za zachowanie, ubiór i gestykulację dorastających dziewczynek. Przecież skoro mogę słuchać piosenek Dody, to chyba mogę być taką jak ona. Wystarczy, że zjem lody Koral.
Justyna Krzyżanowska
Źródła:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz