wtorek, 24 maja 2011

Animacja w reklamie


Reklama ma na celu poinformowanie, zainteresowanie i zwiększenie sprzedaży jakiejś usługi lub produktu. Reklama może na nas oddziaływać zarówno pozytywnie, jak i negatywnie, dlatego ciężko jest określić czy dana reklama jest dobra czy też zła dla człowieka, bo jest to złożona kwestia. Reklama w telewizji jest nam najbardziej znana z wszystkich reklam.
Często w reklamach kreskówki są zdolne do tworzenia przyjaznej ciepłej atmosfery. Kreskówka, może wyjątkowo silnie przyciągnąć uwagę klienta. Ta tec
hnika, nadaje się do promowania produktów dla dzieci, ale nie tylko! Ostatnio animacje produktów farmaceutycznych jest coraz bardziej popularna:

1) Reklama syropu Stodal

2) Reklama Tantum Verde

Częstym chwytem reklamowym jest stworzenie postaci rysunkowej, która staje się symbolem danej marki, jak np. Cheester, Wc Kaczka lub wiele innych.
Postaci kreskówek, które pojawiają się na ekranach telewizorów, są o tyle lepsze, że nie starzeją się w tak szybkim czasie jak gwiazdy rozrywki i co ważne, nie żądają podwyżek. W takich reklamach, bardzo ważnym elementem, budującym odpowiednią atmosferę, jest muzyka, która powinna wykorzystywać sugestywne efekty specjalne. Animacja jest świetną techniką, o zaprezentowania działania danego produktu. Ale czy jest skuteczna?

3)Reklama sieci komórkowej Orange

4) Reklama Coca-Coli



Brak komentarzy: