Fioletową krowę Milka znają wszyscy. Jednak cztery lata temu musiała usunąć się w cień na rzecz świstaka, który robił karierę i wykorzystał swoje pięć minut.
„A świstak
siedzi i zawija je w te sreberka...” – to hasło pochodzące z
jednej z reklam promujących czekoladę Milka. Chwytliwe i wpadające
w ucho. Dzięki słynnemu świstakowi stało się niezwykle
popularne. Mały, słodki zwierzak powodował uśmiech na twarzy
każdego widza. Jeszcze parę lat temu w rozmowie ze znajomymi, czy
na ulicy, hasło to mogliśmy usłyszeć przynajmniej parę razy
dziennie. To jest właśnie to co wyróżnia Milkę – zabawne,
przyciągające uwagę reklamy. Mówiąc lub myśląc Milka od razu
mamy przed oczyma krowę. Biorąc pod uwagę rosnącą wówczas
popularność świstaka, można stwierdzić, że stał się niemal
równie ważną postacią jak jego fioletowa koleżanka. Poniżej
możemy przypomnieć sobie debiut i początki kariery słynnego
świstaka.
źródło: www.youtube.com
źródło: www.youtube.com
Kiedy reklamy ze ssakiem zniknęły. Wiele osób za nim zatęskniło. Na You Tubie oraz w ramach Szkła Kontaktowego mogliśmy zobaczyć Niemca Steffana Moellera (znanego m. In. z serialu „M jak miłość”) odczytującego oficjalny list od Świstaka Milki. Wyjaśnia w nim powody swojej nieobecności. Dlaczego akurat Steffen? Większość konsumentów myśli, że Milka jest niemieckiego „pochodzenia” (tak naprawdę wszystko zaczęło się w Szwajcarii). Myślę, że jego zatrudnienie było strzałem w dziesiątkę. Parę lat temu był on tak popularny jak sam bohater reklamówki czekolady. Był uwielbiany przez wielu Polaków i wzbudzał ich sympatię. Trzeba również wspomnieć, że jest komikiem. Jego zdolności mogliśmy oglądać w programie TVP 2 „Europa da się lubić”. Obecność Niemca sprawiła, że odczytania listu od świstaka słuchało nam się jeszcze lepiej.
źródło: www.youtube.com
Milka od wielu lat pracowała na swoją reputację. Osiągnęła swój najważniejszy cel: jej produkty są powszechnie znane i rozpoznawalne. Jakościowo uchodzą również za jedne z najlepszych produktów na międzynarodowym rynku. Wydaje mi się, ze właśnie w tym tkwi jej fenomen - mimo tego, że osiągnęła tak wielki sukces nie spoczęła na laurach i nadal stara się urozmaicać swoją ofertę i zaskakiwać klientów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz