wtorek, 15 maja 2012



LIDL VS BIEDRONKA



Kilka dni temu wybrałam się z mama na zakupy do Lidla. Podeszłam do działu z nabiałem, wzięłam do ręki kefir i nagle naszła mnie pewna myśl. Ciekawe czy kefir z Biedronki różni się czymś od tego, który trzymam w ręku? 

Czemu akurat z Biedronki? Można zauważyć fenomen, że jedynym konkurentem dla Lidla jest właśnie Biedronka. Ten pierwszy oferuje produkty dla szerszego grona odbiorców. W Lidlu kupić możemy serek homogenizowany i korniszonki z różnych dobrych marek, a co jakiś czas nawet praktyczny przyrząd do użytku domowego. Nie wiem czy zasadniczą rolę odgrywa tu intensywniejsza kampania reklamowa, bo większy zasięg przypisać należy jednak Biedronce.

Obie sieciówki nakierowane były na osoby mieszkające poza większymi miastami, które daleko mają do centrum. Jak się później okazało sieci te, nie dość, że są pod ręką, proponują dobry jakościowo towar oraz co najważniejsze, niskie ceny. Dzięki temu stały się one górującymi na rynku. Wśród internautów nieznacznie przoduje Lidl.

Ja również dołączyłabym do większości ze względu na jakoś produktów, do których sama się przekonałam. Może stało się to dzięki nie tak dawnej ofercie letnich bluzek, z których jestem bardzo zadowolona. I nie jest to żadna reklama J

Brak komentarzy: