źródło: wirtualnemedia.pl |
Święta, święta i po świętach. Poświęcone jajeczka zjedzone, po babach, mazurkach i pysznych domowych ciasteczkach nie ma już śladu a ubrania przemokłe od suto lanego Lanego Poniedziałku niemalże wyschły na wiosennym wietrzyku. Proponuję przenieść się jednak do czasu gorączkowych przygotowań, gdy podczas krojenia białej kiełbasy do żurku kątem oka zerkając na mimochodem włączony telewizor dostrzegamy najróżniejsze reklamy. Reklamy, które swoim charakterem nie tylko wpasowują się w klimat świąt, ale pokazują, że bez danego produktu Twoje święta nie będą doskonałe.
Jaja Ale jaja!
Tegoroczna kampania supermarketu Biedronka promowana jest hasłem: Dzielmy się radością świąt! Zaangażowano w nią osoby w różnym wieku, różnej płci - dzieci, rodziców, babcie i dziadków, których zadaniem jest opowiadanie o zwyczajach, skojarzeniach dotyczących Świąt Wielkiej Nocy.
,,Wielkanoc kojarzy mi się z.... jajkami! Nie wyobrażam sobie wielkanocnego śniadania bez jajek w majonezie, bez sałatki jarzynowej no i koniecznie pisanki!" - deklamuje młoda kobieta, która chwiali się zwyczajem malowania pisanek wraz z dziećmi. Co na to Biedronka? Nic bardziej prostszego - ,,A nasze jajka? Świetnie smakują z majonezem i nadają się również do sałatki jarzynowej. Majonez? Niezastąpiony na Świątecznym stole! Tylko teraz większy słoik w niższej cenie." - słyszymy zdanie wypowiadane przez lektora.
Wszystko wydaje się być spójne i oczywiste - asortyment naszego sklepu to jedyna odpowiedź na wszelkie świąteczne rozterki i przyzwyczajenia.
Żur, kiełbasa, jajek górka - idą święta kurka rurka!
Dobrze nam znane postaci - szczupła, ruda Grażynka i okrągły Henio w okularkach - od wielu lat towarzyszą nie tylko naszym świątecznym poczynaniom. Prosto z ekranu dociera do widzów hasło kampanii: W Tesco na święta!
W domu zabawnej pary przygotowania idą pełną parą! Przy czym Grażynka oddająca się w pełni odpowiednim czynnościom zmaga się z infantylnością swojego Henia, która często rujnuje część jej dorobku. Jednak błyskotliwy Henio ratuje sytuację zgrabnym żarcikiem, który zapada w pamięć na długo po emisji reklamy.
,,Drodzy widzowie! Pasztet z królika dochodzi a my... Heniu a gdzie jest ten, no...wywar cebulowy do jejek ? Wyduldał! " Lamentuje Grażynka, której na ratunek biegnie sprawca zamieszania Henio, popisując się wymyślonym na poczekaniu wierszykiem o świętach. Jajka uratowane!
A więc... Gotuj się do dobrych zakupów, dobrych tylko w naszym hipermarkecie!
Dwóch kucharzy, cukiernik i Polskie święta.
Baby, babeczki, wielkie mazury, serniki, lukry, cukry - wszystkie te słodkości są nieodzownym elementem Wielkanocy i muszą znaleźć na naszym stole. Dzięki przepisom nadwornego cukiernika Lida Twoje ciasta wielkanocne trącać będą perfekcją niczym ze szklanego ekranu. Jeśli dodamy do tego fakt, że wszystkie produkty potrzebne do wypieków znajdziemy oczywiście u sponsora reklamy, otrzymujemy prosty i smaczny przepis na świąteczny sukces.
,,Pysznie, zdrowo, domowo i zawsze w super cenie. Ty też możesz tak gotować!" - Słowa te dobiegają wprost z reklamy, której przedmiotem jest wielkanocne śniadanie.
Dwóch kucharzy, dwa odrębne pomysły na posiłek, dwie listy zakupów do zrealizowania w jednym sklepie. Zacne mięsiwo na świąteczne poranek - tylko w Lidlu, tylko według przepisu Okrasy i Pascala. Bez tego Twoje śniadanie nie będzie na tyle świąteczne, tanie i smaczne.
Słodkich świąt!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz