poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Sponsorzy na stadionach.

Sport kojarzy się głównie z emocjami, kibicami i sportowcami. Doping, który niesie zawodników obecny jest na każdym sportowym obiekcie. Jednak sport, to nie tylko wyżej wymienione aspekty. To także olbrzymie pieniądze, bez których żaden zawodnik, klub, czy trener nie mogliby funkcjonować, nie mogliby pełnić swoich funkcji. Niewyobrażalne sumy pieniędzy inwestowane przez firmy wspomagają sport i osoby z nim związane.
Wielu inwestorów, reklamy, to źródła finansowania tego zawodu. Pojawiają się na obiektach sportowych, poprzez umieszczenie swojej nazwy, bądź charakterystycznego logo na banerach, bandach reklamowych. Nie da się nie zwrócić na to uwagi. Tysiące osób przebywających na stadionie, czy hali sportowej, po prostu musi to zauważyć.


Firmy takie, jak na przykład Nike, Adidas, Puma, czy Indesit, są znane na cały świat. Mimo wszystko dalej inwestują ogromne pieniądze w rozsławienie swojej marki (o ile można ją jeszcze bardziej rozsławić...). Płacą ogromne pieniądze za miejsce na arenach sportowych. Na bandach reklamowych, trybunach, czy nazwie obiektu, gdzie jako przykład można podać chociażby polską PGE Arena w Gdańsku, jeden ze stadionów, na którym rozgrywano mecze EURO2012 lub Pepsi Arena, czyli stadion Legii Warszawa.

Kluby, czy miasto zyskują pieniądze ze sponsoringu, które mogą przeznaczyć na dalszy rozwój, czy utrzymanie.
Firmy starają się być obecnymi w sporcie, ponieważ budzi on olbrzymie zainteresowanie. Na obiekty sportowe przychodzi mnóstwo osób, więc są one idealnym miejscem do umieszczenia swojej reklamy. Kluby chętnie podejmują współpracę z inwestorami. Taka sytuacja ma miejsce od lat i nadal będzie kontynuowana, gdyż bez pieniędzy niemożliwe byłoby istnienie zawodników, trenerów i działaczy w świecie sportu.

Brak komentarzy: