wtorek, 22 kwietnia 2014

Żeby „Twój klient kupował dużo, często i tylko u Ciebie” zaproś go najpierw na imprezę- event marketing.


Dla większości osób, już sama myśl o imprezie jest na tyle zachęcająca, że zebranie odpowiednio licznej grupy do tego, żeby dany pomysł na wydarzenie w efekcie stał się rzeczywistością, nie jest niczym trudnym.
A nawet jeśli przygotowania wymagają nieco wysiłku, i tak wiadomo, że warto. Wiedzą o tym wszyscy, a szczególnie ci, którzy ukierunkowani są na czerpanie z owych imprez korzyści.

Rzecz jasna, tych finansowych. Stąd też wciąż rosnąca popularność event marketingu, rozumianego jako: „narzędzie promocyjne polegające na organizowaniu różnego rodzaju wydarzeń (imprez) masowych, służących realizacji celów firmy wobec otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego: klientów, decydentów, kontrahentów, środowisk opiniotwórczych i pracowników.”

( http://www.treco.pl/wiedza/artykuly-szczegoly/id/1103/page/29/event-marketing-jako-najlepsza-forma-promocji )

I tym sposobem możemy stać się m.in. uczestnikami: masowego koncertu rockowego, firmowego wyjazdu  integracyjnego, rywalizacji sportowej, pokazu cyrkowego, czy też skorzystać z darmowej usługi medycznej lub przenieść się w czasie podczas inscenizacji historycznej.

Wszystko po to, żeby nawiązać komunikację z konsumentem i sprawić, żeby on dzięki niezapomnianym wrażeniom, przypadkiem nie zapomniał o marce, czy reklamowanym produkcie.

Zatem firmy odpowiedzialne za tworzenie eventów od podstaw mają co robić. A ci, którzy myślą o tym, żeby z ich usług skorzystać, niczym martwić się nie muszą. Na polskim rynku nie brakuje fachowych ekip, które gotowe są podjąć wyzwania.
Global Fun to jedna z nich.
„W atrakcyjny sposób prezentujemy marki, produkty i usługi naszych Klientów. Stwarzamy idealne warunki dla doświadczania marki, kiedy to potencjalni klienci stają się klientami, a istniejący klienci, stają się „wielbicielami marki”. 

( http://www.globalfun24.com/ )





„Wiemy doskonale co jest najważniejsze dla każdej firmy.
 Zakochani w jej produktach klienci! Właśnie takich klientów oddajemy każdemu, kto zleci nam działania Event Marketingowe.”

Na mały, ale za to wielce opłacalny romans, przy pomocy Global Fun zdecydował się już szereg firm, jak np. : Media Markt, Telekomunikacja Polska S.A., Praktiker, czy TAURON Polska Energia.

Ta ostatnia była głównym bohaterem w projekcie LATO MEGAMOCNYCH 2013 i gościła w celach promocyjnych w 14 miastach Polski. I jak podaje Global Fun, wszystko zostało zakończone z pozytywnym skutkiem: „markę TAURON pozytywnie wspomina ok. 150 000 dorosłych osób oraz dziesiątki tysięcy dzieci.”
Nie ma się czemu dziwić- upalne lato, wakacje, relaks przy jednym z zakopiańskich Aquaparków, dobra zabawa, a wszystko to w towarzystwie jasnego przekazu od firmy: od wakacji nowe, niskie ceny prądu. 


„Co godzinę na terenie basenu pojawiał się ulubieniec wszystkich dzieci- Tauronek.” Oprócz tego, firma gotowa była rozdać masę darmowych upominków- „strzałem w dziesiątkę okazały się klapki – japonki, które razem z piłką, ręcznikiem i okularami stanowiły idealny zestaw na basen.” Nie zabrakło także konkursów, nagród i wielu innych atrakcji…
(
http://www.globalfun24.com/lang/pl/activities/event-marketingevent-marketing/ )
Inną firmą ze sporym doświadczeniem w zakresie reklamowania jest np. Fabryka Idei, która na swojej stronie internetowej zachęca w następujący sposób: „Klient nie kupuje produktów i usług. Współczesny Klient kupuje korzyści. Poświęć więc czas i pieniądze na edukację i komunikację bezpośrednią, tak aby pokazać Klientowi korzyści i unikalną propozycję sprzedaży."

Wówczas stanie się to, o czym marzą wszystkie firmy, Twój Klient będzie kupował dużo, często i tylko u Ciebie.”
Gdy spojrzy się na listę ze znakami firmowymi, które już oddały się w ręce Fabryki, nie ma żadnych wątpliwości, że to istna wytwórnia dobrych pomysłów przekutych w sukces.
( http://www.fabrykaidei.pl/nasi-klienci/ ).


I żeby móc mówić o ogromnym powodzeniu event marketingu w Polsce, należy działania z tego zakresu wciąż ulepszać. Chociaż setki przykładów, które już miały miejsce, wskazują na fakt, że to całe marketingowe imprezowanie idzie nam, Polakom całkiem nieźle.


Brak komentarzy: