Kabaret Mumio, występując w nowej kampanii reklamowej Play, dołączył do szeregu innych znanych osób promujących ten telekom. Play przez cały ub.r. reklamowali Maciej Stuhr, Kuba Wojewódzki, Agnieszka Dygant, Michał Żebrowski, Małgorzata Socha, Magdalena Różczka, Krzysztof Hołowczyc, Agnieszka Chylińska, Kamil Bednarek i Czesław Mozil.
Wszystkie reklamy pokazują podobne
sytuacje: celebryci przychodzą do punktu sprzedaży Play (w którym
spotykają tych samych konsultantów) i otrzymują ofertę najlepiej
dopasowaną do ich potrzeb i osobowości. Jak tłumaczył nam w
styczniu Bartłomiej Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży
w Play, ma to odzwierciedlać fakt, że do tej sieci przechodziło w
zeszłym roku 7 z 10 Polaków zmieniających operatora komórkowego.
Przy czym w reklamach Play pojawiło się już 8 znanych osób, a
sieć zapowiada, że przez cały rok może ich wystąpić nawet
kilkanaście.
Przy czym Play jako jedyny telekom
zdecydował się tak mocno postawić na znana twarze w reklamach. W
ostatnich latach w kampaniach innych sieci celebryci pojawiają się
rzadko. Kiedy w połowie 2011 roku T-Mobile zastępował Erę, sieć
zaangażowała Jana Nowickiego, ale tylko do jednego spotu ,
natomiast wiosną ub.r. MTV Mobile, wspólną ofertę MTV i PTC,
reklamowała Ewa Farna
Humorystyczne odniesienia zawarte w
spocie Play, w którym członkowie Mumio, wcześniej w reklamach
Plusa wcielający się w role sprzedawców, teraz jako klienci
spotykają się ze znaną parą sprzedawców z punktu obsługi Play,
również zostało ocenione pozytywnie. - Całość utrzymana
jest w lekko ironicznej konwencji, to bardziej puszczenie oka do
widzów i konkurencji niż forma ataku czy reklamy porównawczej. To
bardzo słuszny kierunek, bo sam fakt pojawienia się Mumio w Play
jest na tyle mocny, że nie potrzebuje dodatkowego podbijania
kontrowersyjną kreacją - mówi Jakub Janicki, creative
director w Opus B.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz