czwartek, 10 kwietnia 2014

O tym jak Rysiek z Klanu został gangsterem

Piotr Cyrwus to znakomity polski aktor, nie ma wątpliwości do tego. Jednak w nasze media lubią robić z ludzi "pośmiewiska" głównie za sprawą tasiemców puszczanych w stacjach telewizyjnych tj. "Klan", "M jak Miłość", "Plebania". Jedyną rozrywką, której można doświadczyć podczas ich oglądania jest wyśmiewanie dialogów czy niezwykle dramatycznych sytuacji. I tak powstał Rysiek Lubicz, budowlaniec, taksówkarz, bohaterski pogromca gangsterów, aż w końcu tragicznie zmarł w szpitalu walcząc ze złodziejem. Każdy doskonale pamięta, w którym po akcji z burdelem Rysiek został postrzelony i trafił do szpitala w źle założonym kołnierzu ortopedycznym.

(http://www.ratmed.pl/forum/topic7895.html)

W Internecie zawrzało i wrzało do momentu śmierci Ryśka. Producenci "Klanu" utrzymali poziom, który ustanowiła śmierć Hanki Mostowiak z "M jak Miłość" i tak internauci mieli znowu pożywkę z tasiemca, ale wracając do gangsterki...

(http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/550551,Ona-zarobi-na-smierci-Ryska-z-Klanu)

Zacznijmy od tego co to jest tak naprawdę kampania społeczna.

Mianem kampanii społecznej określa się szereg działań skierowanych na zmianę postaw lub zachowań określonej grupy ludzi przy użyciu masowych kanałów komunikacji (media klasyczne, działania niekonwencjonalne).
W realizację tego typu kampanii zwykle zaangażowanych jest wiele podmiotów: biznes, media, organizacje społeczne, instytucje państwowe, oferujących różne formy działalności: pomoc finansową, rzeczową, usługi. Kampania społeczna wykorzystuje różne metody dotarcia do odbiorców komunikatu lub rozwiązania problemu społecznego. 

(http://slownik.mediarun.pl/)


"Odkąd przestałem grać Ryśka Lubicza, dostaję mnóstwo propozycji wywiadów, a po występie w "Przytul psa", gdzie zagrałem szefa mafii, przy chodzą do mnie maile sugerujące, że Cyrwus to "nie ten sam facet, co kiedyś". Tak, jakby do końca nie było wiadomo, czy grając w "Klanie" tylko udawałem, czy byłem po prostu sobą." - Piotr Cyrwus w rozmowie z Arturem Krasickim dla portalu film.interia.pl

W tej chwili kampanie społeczne muszą się wybijać na szczyty, zaskakiwać i szokować, żeby zyskać zainteresowanie. I tak za sprawą Fundacji Przytul Psa do Internetu trafił krótkometrażowy filmik z Piotrem Cyrwusem. To już powszechna opinia, że nad aktorem ciąży klątwa Ryśka z Klanu, która tym razem okazała się sukcesem, na szczęście ma on niesamowity dystans do roli jakie przyjmuje i szumu, który tworzy się wokół niego.

Fabuła: przezabawna, dosadna, szokująca
Cel: zbieramy hajs dla potrzebujących zwierząt
Założenia: 50000 złotych
Rezultat: 102674,58 złotych

Mafia dla Psa

Kampanie społeczne zawsze służą większemu dobru i zwracają uwagę na szczytne cele, jednak często ich siła przebicia nie jest wystarczająca by zwrócić uwagę odbiorców. Trzeba znaleźć tą jedną wyjątkową rzecz, która szturmem zaskoczy, przerazi, rozbawi ale najważniejsze dotrze do kogoś. Wybranie aktora, który przez 15 lat grał w tasiemcu, a który po zakończeniu dalej jest z nim kojarzony zaciekawiło wiele osób. Doskonały aktor, zabawna fabuła, zwierzęta i mamy sukces.

102674.59 zł 102674.59 zł

Brak komentarzy: