Anna Bachmatiuk
Blog studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Opolskim o reklamie we współczesnym świecie informacyjnym
poniedziałek, 28 marca 2011
REKLAMA TEASEROWA
Zwana również reklamą drażniącą. To ciekawa metoda na reklamę. Zamysłem jest wprowadzenie u odbiorcy pewnego rodzaju napięcia, oczekiwania. Pojawia się ona bowiem w minimum dwóch odsłonach. Często jest stosowana podczas wypuszczania na rynek nowego produktu lub też podczas dokonywania diametralnych zmian. W pierwszej wersji nadawca przedstawia niepełny obraz produktu, np. tylko logo z hasłem. Odbiorca nie ma więc pojęcia czym jest reklamowany produkt, jednak w jego świadomości już zostaje coś zakorzenione. Pojawia się pewna faza zainteresowania u klienta. Chce on się dowiedzieć czegoś więcej o produkcie/marce. Dopiero po pewnym czasie pojawiają się kolejne edycje mówiące więcej o wyrobie. Osoba, która tworzy taka reklamę powinna skonstruować ja w taki sposób, aby odbiorca nie myślał o niej źle lecz z zaciekawieniem. Przykładem wykorzystania reklamy teaserowej w Polsce może być Play.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz