Tajemniczy
Dolny Śląsk
Od początku marca największe polskie stacje
telewizyjne emitują spot reklamowy, informujący o tym, że Dolny
Śląsk jest regionem „nie do opowiedzenia”.
„Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” to kampania
promująca region, której celem jest budowanie rozpoznawalności i
identyfikacji marki Dolnego Śląska. Sanktuarium w Krzeszowie, Stawy
Milickie, Zamek Książ i Ostrów Tumski to wizytówki promowanego
regionu. Wspólnym mianownikiem reprezentowanych miejsc jest ich
tajemniczość.
Spot, który mieliśmy okazję oglądać przez zawodami
Pucharu Świata w Jakuszycach w Eurosporcie od wiosny emitowany jest
na kanałach grupy International Trading and Investments , Polsatu i
Telewizji Publicznej. Emisja obejmie również programy tematyczne,
na przykład : National Geographic, Discovery, Travel Channel, FOX,
BBC Knowladge czy Animal Planet. W sumie spot będzie wyświetlony
prawie 9 tysięcy razy, co daje około 100 emisji dziennie w ciągu
trzech miesięcy. Na kilka tygodni przed rozpoczęciem Euro 2012
materiał promocyjny trafi również do kin w Łodzi, Katowicach,
Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie
oraz Wrocławiu. Zgodnie z zapowiedziami film ma trafić również do
internetu, gdzie pojawi się na głównych stronach takich portali
jak: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl. Reklama ma trafić
również na zagraniczne portale turystyczne w Czechach, Słowacji,
Niemczech i we Włoszech. Reżyserem spotu jest Sambor Wilk, autor
kampanii województwa świętokrzyskiego( „Świętokrzyskie
czaruje”) oraz kampanii radia TOK FM.
„Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” stanowi
pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej
na lata 2011- 2013, której budżet wynosi ponad 9 milionów złotych.
W ramach kampanii w największych polskich miastach
pojawią się także billboardy. Zaś w każdy piątek, przez cały
okres trwania kampanii promocyjnej, na oficjalnej stronie
prezentowanych będzie pięć ciekawostek. Zainteresowani znajdą w
zakładce Tajemniczy Dolny Śląsk rzeczy wyszperane w przewodnikach,
zasłyszane i znalezione dowodzące o niezwykłości historycznej i
turystycznej regionu.
Można się z niej dowiedzieć ile z dolnośląskich
obiektów architektonicznych wpisano na listę światowego
dziedzictwa kulturowego UNESCO, gdzie znajduje się najdłuższy
wyciąg narciarski w Polsce, które z miast Dolnego Śląska jest
najczęściej filmowane oraz gdzie znajduje się tak zwany
trzonolinowiec („wisielec”) - najdziwniejszy wieżowiec w Polsce.
Promocja z zabytkami w tle to największa w powojennej
Polsce kampania Dolnego Śląska.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz