piątek, 30 marca 2012

Tajemniczy Dolny Śląsk

Tajemniczy Dolny Śląsk

Od początku marca największe polskie stacje telewizyjne emitują spot reklamowy, informujący o tym, że Dolny Śląsk jest regionem „nie do opowiedzenia”.
Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” to kampania promująca region, której celem jest budowanie rozpoznawalności i identyfikacji marki Dolnego Śląska. Sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Zamek Książ i Ostrów Tumski to wizytówki promowanego regionu. Wspólnym mianownikiem reprezentowanych miejsc jest ich tajemniczość.
Spot, który mieliśmy okazję oglądać przez zawodami Pucharu Świata w Jakuszycach w Eurosporcie od wiosny emitowany jest na kanałach grupy International Trading and Investments , Polsatu i Telewizji Publicznej. Emisja obejmie również programy tematyczne, na przykład : National Geographic, Discovery, Travel Channel, FOX, BBC Knowladge czy Animal Planet. W sumie spot będzie wyświetlony prawie 9 tysięcy razy, co daje około 100 emisji dziennie w ciągu trzech miesięcy. Na kilka tygodni przed rozpoczęciem Euro 2012 materiał promocyjny trafi również do kin w Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie oraz Wrocławiu. Zgodnie z zapowiedziami film ma trafić również do internetu, gdzie pojawi się na głównych stronach takich portali jak: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl. Reklama ma trafić również na zagraniczne portale turystyczne w Czechach, Słowacji, Niemczech i we Włoszech. Reżyserem spotu jest Sambor Wilk, autor kampanii województwa świętokrzyskiego( „Świętokrzyskie czaruje”) oraz kampanii radia TOK FM.
Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” stanowi pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej na lata 2011- 2013, której budżet wynosi ponad 9 milionów złotych.
W ramach kampanii w największych polskich miastach pojawią się także billboardy. Zaś w każdy piątek, przez cały okres trwania kampanii promocyjnej, na oficjalnej stronie prezentowanych będzie pięć ciekawostek. Zainteresowani znajdą w zakładce Tajemniczy Dolny Śląsk rzeczy wyszperane w przewodnikach, zasłyszane i znalezione dowodzące o niezwykłości historycznej i turystycznej regionu.
Można się z niej dowiedzieć ile z dolnośląskich obiektów architektonicznych wpisano na listę światowego dziedzictwa kulturowego UNESCO, gdzie znajduje się najdłuższy wyciąg narciarski w Polsce, które z miast Dolnego Śląska jest najczęściej filmowane oraz gdzie znajduje się tak zwany trzonolinowiec („wisielec”) - najdziwniejszy wieżowiec w Polsce.
Promocja z zabytkami w tle to największa w powojennej Polsce kampania Dolnego Śląska.


Brak komentarzy: