sobota, 17 marca 2012

Nowa-stara Biedronka.

STARE LOGO c.wrzuta.pl
Swojski robaczek nad siecią supermarketów jakby na wiosenną porę zmienił "ubranko".  Ubranko jest trójwymiarowe, bardziej "błyszczące" i ciekawsze. Biedronka zyskała też nos i większy uśmiech. Same umiejscowienie owada na logo także jest inne. Wcześniej biedronka widniała na górze. Teraz jest z boku. Napis Codziennie Niskie Ceny powędrował do środka logo, a czcionka już nie jest pisana kursywą. W komunikacie firmy Jeronimo Martins (właściciela sieci sklepów Biedronka) czytamy, że również wystrój sklepów się zmieni. Mają one być bardziej przyjazne dla klienta, a przede wszystkim dużo wygodniejsze.

Można zadać pytanie skąd ten nagły rebranding. Jak wskazują analitycy w grę wchodzi nie tylko chęć odświeżenia wizerunku firmy. Według analityków wzrost przychodu Jeronimo Martins miał być wyższy, niż jest. Klienci nie wydają już tak dużo na zakupy, jak to było oczekiwane. Mimo otwierania nowych placówek, Biedronka zwalnia tępo. Nowe logo i zmiana rozkładu sklepów ma pomoc w sprzedażny produktów. spotkałam się jednak z opiniami, że nie warto było zmieniać swojskiego i dobrze znanego logo. W historii zdarzały się już marki, które postawiły na nowe, a to nowe niestety klientom się nie podobało. Czas pokaże jak będzie z Biedronką.

NOWE LOGO t0.gstatic.com

Brak komentarzy: